Marcile Realitatea Media au fost vandute in urma cu cateva luni, pentru suma de 1,1 milioane de euro, dar revin in posesia companiei, scrie Paginademedia.ro. Potrivit sursei citate, cumparator a fost o firma britanica, Win Win Business Lobby Company, dar aceasta a primit banii inapoi de la Rovigo, lichidatorul Realitatea Media, companie aflata in insolventa.

Printre marcile Realitatea Media se numara marcile Realitatea TV, Realitatea.net si Realitatea FM. Tranzactia prin care marcile au fost vandute a fost contestata in instanta de mai multi creditori ai Realitatea Media, potrivit sursei citate.

In data de 14 iunie, Rovigo adresase actionarilor si creditorilor Realitatea Media o scrisoare deschisa "vizand o reorganizare de succes a companiei", in care arata, intre altele:

  • "In vederea evitarii blocajului financiar, s-a procedat la valorificarea marcilor prin operatiunea de sale and lease-back. Scopul acestei operatiuni a fost acela ca in paralel cu veniturile curente ale societatii sa asigure una din resursele necesare pentru acoperirea pasivului inregistrat de masa credala. (...) Operatiunea de sale and lease back (...) permitand debitoarei sa beneficieze de o finantare importanta, ce poate fi utilizata pentru sustinerea capitalului de lucru pe parcursul reorganizarii. Astfel, o parte a activului detinut de societate s-a transformat in lichiditate, iar bunurile respective pot fi utilizate in continuare in conditii optime, prin inchiriere. Operatiunea asigura si posibilitatea de rascumparare a bunurilor valorificate prin aceasta metoda la finalul perioadei de inchiriere de 5 ani".

Scrisoarea Rovigo nu mentioneaza cine este partenerul in aceasta operatiune.