Unul dintre efectele estomparii granitelor dintre TV, social media si mobile este aparitia unui nou grup de consumatori, care au o influenta mult mai mare asupra procesului de cumparare al celorlalti consumatori, potrivit unui nou studiu international al retelei de media Initiative. Artistii sunt invitati sa participe la un concurs de proiecte de terapie prin arta - program desfasurat de Saatchi&Saatchi PR pentru Servier Pharma. Iar Coca Cola desfasoara, in prezent, cel mai amplu program global de comunicare in calitate de partener olimpic.

  • Estomparea granitelor dintre TV, social media si mobile sub influenta tehnologiei da nastere unui nou grup de consumatori, a caror influenta asupra deciziilor de alegere a brandurilor este mult mai puternica decat a celorlalti, potrivit unui nou studiu "The Age of Social Influence", realizat la nivel international de reteaua de media Initiative. Potrivit studiului, citat intr-un comunicat Initiative, 10% dintre consumatori influenteaza procesul de cumparare al celorlalti consumatori, iar dintre acesti 10% jumatate ajung sa recomante produse sau servicii in mediul online cel putin o data pe zi. Potrivit studiului citat, modul in care influentatorii de top selecteaza si agrega informatiile din mai multe surse le confera o putere de influenta mult mai mare decat orice alta sursa luata separat. Studiul a fost realizat online, cu participarea a 8.000 de respondenti cu varste intre 16-54 de ani din tari precum Argentina, Australia, China, Germania, Olanda, Statele Unite ale Americii si Marea Britanie.
  • Agentia Saatchi&Saatchi PR desfasoara pentru compania farmaceutica Servier Pharma programul "Arta pentru viata" - un concurs de proiecte de terapie prin arta deschis artistilor, in urma carora proiectele selectate vor fi puse in aplicare in spitalele partenere. Artisti din domenii precum literatura, pictura, arta manuala sau teatru sunt invitati sa inscrie pe site-ul artapentruviata.ro, pana pe 15 august, cate o propunere de proiect "care sa ajute pacientii din spitale prin beneficiile artei", potrivit unui comunicat de presa. In urma concursului vor fi selectate cinci proiecte castigatoare, care vor fi finantate cu cate 3000 de euro si care vor fi implementate in perioada 1 septembrie-1 octombrie in spitalele partenere.
  • Campania globala Move the Beat, desfasurata de Coca-Cola in calitate de partener olimpic, este cel mai amplu program de comunicare al companiei in cei 84 de ani de parteneriat si implicare in Jocurile Olimpice, potrivit unui comunicat de presa. Campania, ce acopera peste 100 de tari, include campania integrata de marketing cu acelasi nume, "Cursa Tortei Olimpice", imnul oficial Coca Cola al JO 2012, un documentar si un spot TV legate de acest imn, activari in mediul digital. Pe plan local, este inclusa si o emisiune intitulata "Beat TV", difuzata pana pe 10 august pe MTV Romania.