Se implinesc in aceasta toamna 10 ani de celebrare a excelentei in relatii publice, 10 ani de Romanian PR Award, un proiect durabil, "incapatanat" si perseverent care a reusit sa adune an de an sub aceeasi umbrela parteneri institutionali prestigiosi, nume marcante ale breslei comunicatorilor, concurenti valorosi si zeci de tineri aspiranti la o cariera in PR.

Logo PR Award 10 aniFoto: PR Award

Astazi, la 10 ani de la debut, Romanian PR Award este mai mult decat o competitie si o arhiva de proiecte de succes, este suma efortului a sute de comunicatori romani care impartasesc impreuna perspectiva strategica a relatiilor publice.

Proiectata ca o competitie moderna, apropiata de standardele si anvergura competitiilor occidentale, Romanian PR Award s-a dorit o arena a performantei in comunicare, locul de intalnire al celor care raspund provocarii de a se confrunta cu rigorile profesiei. O campanie care, in 10 ani de existenta, a rostit an de an mesajul - sa dam importanta cuvenita functiei de comunicare in cadrul organizatiilor si societatii in ansamblu.

Editia aniversara aduce cu sine si relansarea site-ului competitiei, la adresa www.praward.ro, un portal care centralizeaza, pe langa informatiile aferente inscrierii in competitie, arhiva campaniilor finaliste la editiile precedente, o cazuistica extrem de utila tuturor profesionistilor si aspirantilor la o cariera in PR.

Inscrierile la editia aniversara se vor incheia luni, 24 septembrie 2012. Editia din acest an sta sub semnul cresterii si diversificarii: un juriu international de top, 24 de categorii de concurs, posibilitatea de a inscrie o campanie in cadrul mai multor sectiuni, depunerea aplicatiilor doar in format online - sunt doar cateva noutati ale acestei editii.

Jurizarea competitiei este asigurata de reprezentanti ai agentiilor globale Edelman, Burson-Marsteller, Ketchum Pleon, Grayling , MSL GROUP, Hill+Knowlton, Fleishman-Hillard, Gagen MacDonald, directori de comunicare ai companiilor BCR, Ursus, Coca Cola Hellenic, Raiffeisen, Romtelecom, AVON, Philips, Petrom, Pfizer, Rompetrol, Siemens, Hitachi, real - Hypermarket, executivi ai agentiilor locale de PR - McCann PR, Brandient, The PRACTICE, GMP PR, Graffiti PR, DC Communication, Free Communication precum si consultanti independenti, cercetatori si reprezentanti ai organizatiilor internationale de profil - US Institute for Public Relations (IPR), CSR Europe, International Communications Consultancy Organization (ICCO) si AMEC.

Proiectele vor fi jurizate in perioada 1-15 octombrie, iar Gala Romanian PR Award va avea loc in seara zilei de 25 octombrie, la Palatul Parlamentului.

"La 10 ani, noi, organizatorii, simtim nevoia sa ne amintim de zecile de oameni pe care i-am intalnit in acesti ani. Colegi si colaboratori care ne-au coplesit cu entuziasmul lor, concurenti ambitiosi care au ridicat an de an nivelul competitiei, reprezentanti marcanti ai comunitatii internationale de PR care au dat un plus de credibilitate demersului nostru, prieteni care ne-au incurajat cand oboseam, artisti si fotografi care ne-au ajutat sa construim o imagine mai frumoasa a Galei, tineri juniori care ne-au molipsit cu tineretea lor, entuziasti care au spus povestea mai departe, intr-un cuvant toti cei care dau sens efortului nostru", a declarat Dana Oancea, Board Member Forum for International Communications.

Detalii despre competitie pe www.praward.ro. Formulare de inscriere pe www.praward.ro/inscriere

Romanian PR Award este sustinut de US Institute for Public Relations (IPR), Camera Deputatilor, de sponsorii BCR, Rompetrol, Romtelecom, Pfizer, AVON, Pfizer, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, real- Hypermarket, Dacia, si de partenerii media: Forbes, PR Romania, Revista Biz, Hotnews, Romania Libera, Iqads, Wall Street, Revista Cariere, CSR Romania, Zelist si Markmedia.ro.

Contact

Dana Oancea

Forum for International Communications

dana.oancea[at]praward.ro