Grupul Leo Burnett lanseaza o noua companie dedicata marketingului mobil, Breeze Mobile, condusa de Dan Virtopeanu in calitate de managing partner si in care este asociat Mugur Patrascu, seful agentiei iLeo. Breeze a fost lansata in ideea ca "telefonul mobil are capacitatea de a inlocui mare parte din mediile actuale si, din acest punct de vedere, are o miza viitoare foarte mare in mixul de comunicare, dupa cum spune Stefan Iordache, COO al grupului Leo Burnett.

Intr-un comunicat al agentiei este citat si Dan Virtopeanu, potrivit caruia "este foarte posibil ca in 2013 penetrarea telefoanelor inteligente sa ajunga la o cifra critica de peste 20%, iar utilizarea internetului mobil sa depaseasca 50%, intrecand numarul utilizatorilor de internet desktop (...) Preconizam ca 2013 este anul in care piata locala de marketing mobil va depasi pragul de 10 milioane de euro".

Breeze Mobile ofera servicii dedicate comunicarii comerciale pe medii si instrumente mobile, de la site-uri mobile la aplicatii si la dezvoltarea de mecanici de vanzare sau loializare prin mobil.

Dan Virtopeanu are 15 ani de experienta in domeniu. Intre altele, a condus compania Voxline Communication intre 2004-2011 si s-a numarat printre fondatorii Asociatiei de Marketing Mobil din Romania.

Breeze Mobile este a doua companie activa in domeniul digital lansata toamna aceasta de grupul Leo Burnett, dupa ce, la inceputul lunii, a fost lansata 8team, agentie specializata in optimizarea campaniilor ce au drept scop conversia online.