Antena Group isi schimba strategia de vanzari de publicitate in 2013
Mai precis, Antena 1 si Antena 2 se vor raporta, in contractele comerciale, la targetul 18-49 general, Euforia - la targetul 18-49 femei, iar GSP TV - la targetul 18-49 barbati.
In comunicat este citat Sorin Alexandrescu, CEO Antena Group, care arata ca emisiuni precum "Acces Direct", "Un show pacatos", "X Factor" sunt sunt cu multe editii lideri de piata pe publicul-tinta 18-49, lucru care s-a repetat cu prima editie a "Top Chef". Alexandrescu precizeaza ca "GSP TV si Euforia au trecut printr-un complex proces de rebranding, fiind repozitionate in zone de continut cu potential de crestere semnificativ".
Antena Group reuneste posturile de televiziune ale grupului Intact, cu exceptia Antena 3.

Cu excepția a două județe, în România un adult din patru e pensionar. Campioana e Hunedoara, unde aproape jumătate din adulți sunt pensionari
Parenting pe timp de pandemie - cum au supraviețuit părinții lunilor de școală online
K2 - Povestea ”muntelui sălbatic” - Tragedii și victorii pe un monument fantastic din piatră, zăpadă și gheață
Adele, The Cure, Drake și alții. Ce albume așteptăm odată cu revenirea industriei muzicale în 2021
INTERVIU Cum ne ferim de conspirațiile pe seama vaccinului anti-COVID: Fiecare reacție adversă cunoscută până acum e exagerată de conspiraționiști. Ți se dă de înțeles că vei păți cu certitudine acel lucru
VIDEO Vlog-ul lui Cristian Presură: Cum combat experții în Sănătate principalele temeri legate de vaccinul anti-Covid