Reactii RCS in cazul Discovery: Indemnam public Discovery Networks sa creeze un pachet separat. Contractul nu a putut fi prelungit dupa sfarsitul lui noiembrie​

de C.I.     HotNews.ro
Luni, 3 decembrie 2012, 19:18 Economie | Media & Publicitate


Compania RCS&RDS raspunde, prin doua comunicate de presa remise luni seara, scrisorii adresate vineri de presedintele Discovery Networks clientilor operatorului si pozitiei exprimate de presedintele CNA, Rasvan Popescu pe tema scoaterii Discovery din grilele RCS. RCS "indeamna public" Discovery Networks sa creeze un pachet separat pentru abonatii interesati si sustine ca seful CNA este "mai grabit sa aplice amenzi anumitor companii, adoptand pozitii partizane in litigii comerciale, decat de indeplinirea procedurilor legale".

Tot luni, Paginademedia.ro scrie ca Discovery Networks a sesizat Consiliul Concurentei in cazul scoaterii posturilor sale din grila RCS&RDS.

Adresa transmisa de RCS&RDS la CNA in privinta programelor Discovery si BBC si inregistrata in data de 28 noiembrie urmeaza sa fie discutata in sedinta de marti a CNA.

  • In urma eliminarii posturilor Discovery din grilele RCS, Mark Hollinger, presedinte si CEO al Discovery Networks, a adresat vineri o scrisoare deschisa clientii operatorului, aratandu-si indignarea fata de situatia creata si anuntand ca a demarat discutii cu autoritatile romanesti si europene. Vezi scrisoarea deschisa semnata de Mark Hollinger
  • Tot vineri, seful CNA, Rasvan Popescu, declara ca acest caz va fi discutat saptamana aceasta CNA si ca masura nu a avut aprobarea Consiliului.

In comunicatele sale de luni, RCS&RDS arata:

in privinta scrisorii lui Mark Hollinger:
  • ne surprinde prin contradictia dintre grija deosebita pentru soarta telespectatorilor, exprimata in acest mesaj si pozitia din timpul negocierilor, cand principala preocupare a reprezentantilor Discovery era mentinerea unor tarife si a unor venituri garantate cat mai mari.
  • Pentru a elimina suspiciunea de ipocrizie a acestui dublu limbaj, lansam public indemnul nostru adresat Discovery Networks de a crea un pachet separat care sa contina toate programele Discovery si care sa poata fi achizitionat de catre abonatii interesati, la un pret stabilit chiar de catre Discovery Networks.
  • Ne exprimam speranta ca toti fanii Discovery, semnatari ai petitiei sau nu, vor reusi sa ii convinga pe reprezentantii Discovery Networks sa accepte acest demers si astfel sa le permita cat mai curand vizionarea canalelor dorite si totodata, ca domnul Hollinger nu va ignora solutia propusa, refuzandu-le telespectatorilor accesul la emisiunile promovate in scrisoare.

in privinta declaratiilor lui Rasvan Popescu:
  • Contractul de distributie dintre compania noastra si Discovery Networks International a expirat la sfarsitul lunii noiembrie 2012 si nu a putut fi prelungit, intrucat cele doua parti nu au reusit sa gaseasca o solutie reciproc convenabila.
  • In aceste conditii am fost fortati sa intrerupem transmiterea acestor canale, deoarece difuzarea lor fara contract nu este permisa de lege.
  • Precizam ca anterior, societatea noastra a depus la CNA solicitarea de modificare de grila, dar aceasta nu a fost discutata in Consiliu. Nu putem sa nu constatam ca domnul Rasvan Popescu este mult mai grabit sa aplice amenzi anumitor companii, adoptand pozitii partizane in litigii comerciale, decat de indeplinirea procedurilor legale, astfel incat telespectatorii sa poata avea acces la canalele oferite. Nu credem ca rolul domnului Rasvan Popescu, in calitate de presedinte al CNA, este acela de a aprecia sau a decide componenta ofertei comerciale a unui operator sau de a-si exprima si a incerca sa isi impuna preferintele pentru un furnizor de programe, in defavoarea altora.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7288 vizualizari

  • +23 (29 voturi)    
    Throw the ball (Luni, 3 decembrie 2012, 20:02)

    feisbuk [utilizator]

    Discovery nu va fi de acord cu asa ceva, pentru ca:
    - un pachet separat limiteaza din start numarul abonatilor;
    - un pachet din start inseamna auditarea/presiunea abonatilor, care vor fi foarte interesati si exigenti in legatura cu ce platesc 2-3 euro in plus
    - un pachet pe bani va dezvalui o realitate crunta: programele Discovery ofera mult prea putin fata de banii ceruti; sprijinul mediatic primit este doar o consecinta a ceea ce numim politically correct (urmaresc Discovery, mananc brocolli si merg la sala o ora pe zi) - si nu inseamna neaparat telespectatori care ar plati pentru reluari jenante;

    RCS/RDS stie toate aceste lucruri si din postura de jucator majoritar pe piata de cablu isi permite sa se joace cu Discovery, fiindca presupusul exit al abonatilor este strict depasit de economiile facute cu renuntarea la a mai dreptul de transmisie al programnelor Discovery.

    Practic, in Romania, Discovery au dat de un zdrahon mai mare decat ei.
    • +2 (14 voturi)    
      discovery si rcs-rds, doi shmecheri (Luni, 3 decembrie 2012, 21:04)

      dece [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

      Discovery credea ca odata intrat in retea nimic nu i se mai poate intampla. Asa ca, au bagat reluari, programe vechi, slabutze...ca si cum romanii ar fi pelicani si ar fi inghitit orice!
      Mda, dar RCS -RDS nu sunt romani! Sunt unguri :)
      De ce nu a scos reteaua de cablu si internet programele unguresti?! Dar cele de bucatarie, manele, tiganesti, sau de pescuit?! Dar nenumaratele posturi digi zonale, cui folosesc? :)
      • +4 (6 voturi)    
        hehe (Luni, 3 decembrie 2012, 21:50)

        Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui dece

        Evident din motive comerciale. Sunt sigur ca RCS RDS si-au bazat decizia pe factori pur comperciali. CNA-ul nu prea are ce sa comenteze in situatia de fata pentru ca Discovery nu este un must-carry.

        Ei au anuntat modificarea grilei, dar CNA nu s-a grabit s-o aprobe din motive politice si de lobby. In opinia mea, CNA-ul nu ar trebui sa aiba cuvinte de spus asupra intelegerilor comerciale intre provideri de continut si carrieri. Daca vor s-o faca, inseamna ca ne intoarcem in comunism unde statul este cel care decide pentru noi toti.
      • +1 (1 vot)    
        de ce nu au scos si alte programe? (Marţi, 4 decembrie 2012, 13:03)

        costache2 [utilizator] i-a raspuns lui dece

        Unele sunt libere la retransmisie. Altele platesc ele ca sa fie in grila! Discovery cere bani, si inca multi.
    • 0 (0 voturi)    
      pachete (Miercuri, 5 decembrie 2012, 11:43)

      break_noon [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

      avind in vedere ca mai toti operatorii trec pe digital, sa anuleze analogicul, sau sa lase un pachet minim (5-10 posturi)
      apoi, din alea digitale, sa pot alege ce vreau: daca vreau tvr, sau protv, sau antena, sau taraf, sau alte chestii, sa le aleg, si sa le platesc, corespunzator, daca nu le vreau, sa mi le scoata din grila si din factura. tehnic este posibil, orice post poate fi blocat/deblocat din decodorul digital, fata de sistemul analogic, unde era mult prea complicat.
      chiar nu vreau eu sa vad toate programele must-carry, care sunt sau nu pe placul meu.

      acum am 100 de canale, din care daca urmaresc in mod constant 10, si ocazional 20 e mult, dar le platesc la fiecare o cota parte, mica, mare, cit o fi.

      astia cu legea audovizualului vor sa schimbe si frecventele, anual, in functie de audienta. pai sunt cazuti in cap. adica imi aranjez posturile cum vreau, si dupa un an mi le rearanjeaza ei ca s-au schimbat audientele?
  • +8 (14 voturi)    
    Hollinger s-a facut de ras... (Luni, 3 decembrie 2012, 20:37)

    finutza [utilizator]

    ... cand a spus ca se va adresa organismelor europene.
    Canalele Discovery sunt urmarite, dar (parere personala) este bine ca va exista si altceva pe piata (iata, RCS propune canale proprii de documentare si altele noi, cum ar fi BBC Knowledge). Daca toti distribuitorii de programe TV ar avea aceleasi grile, ar fi... monoton. E adevarat, doar in orasele mari se poate opta intre mai multi distribuitori si chiar si acolo cu mare greutate. Poate introducerea televiziunii digitale terestre (captata cu antene) sa aduca si mai multa diversitate...
    • +1 (1 vot)    
      bb nu e chiar nou... (Marţi, 4 decembrie 2012, 9:55)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      upc are toata dicovery (evident nu in abonamentu de bazA), bbc, davinci learning parca si altele. nu le stiu exact ca acum ma pregatesc sa schimb tabara :D
      cu alte cuvinte se poate si altfel
      rds se bazeaza ca-s prea mari si mare lucru oricum nu li se poate intampla
  • +17 (21 voturi)    
    Calitatea programelor (Luni, 3 decembrie 2012, 20:45)

    Andra99 [utilizator]

    Adevarul este ca un ultimii ani calitatea programelor Discovery a lasat foarte mult de dorit. Reclamele au devenit deosebit de enervante si am preferat sa nu ma mai uit la programe sau sa le inregistrez si sa ma uit ulterior, sarind peste reclame. Daca e sa platesc un ban in plus, in nici un caz nu-l voi plati pentru un canal unde un documentar este intrerupt de 3 calupuri publicitare.
  • -2 (12 voturi)    
    uploadul gatuit (Luni, 3 decembrie 2012, 21:30)

    Luthor [utilizator]

    RDS-ul face abuz de pozitie dominanta si la internet. Faceti orice test de upload catre alta retea din RO si veti vedea ca e limitat la fix 1mbps, viteza demna de anul 2000, nici macar un transfer decent de cateva poze pe skype nu reusesti sa faci.
    • -1 (1 vot)    
      verifica conexiunea (Marţi, 4 decembrie 2012, 0:20)

      Gigixu [utilizator] i-a raspuns lui Luthor

      Pe wifi pana la router (nu peste cablu ) asta am eu http://www.speedtest.net/result/2349238883.png
      • 0 (0 voturi)    
        Ai facut testul in RDS (Marţi, 4 decembrie 2012, 17:55)

        Luthor [utilizator] i-a raspuns lui Gigixu

        Nu am router.Fa un test pe un server ce nu apartine RDS sau trimite niste fisiere unui prieten din alta retea si ai sa vezi ca am dreptate.

        UPC http://www.speedtest.net/result/2350700738.png
        nextgen http://www.speedtest.net/result/2350686318.png
        vodafone http://www.speedtest.net/result/2350690133.png
        Roedu http://www.speedtest.net/result/2350696283.png

        Vitezele sunt foarte disproportionate, degeaba ai 100mbps daca uploadezi cu tzaraita in alte retele.
  • +4 (8 voturi)    
    oferta (Luni, 3 decembrie 2012, 22:07)

    allex06 [utilizator]

    1.Contractul dintre Rds&Rcs si consumator,adica noi, e facut pe un numar de programe si NU pe anumite programe.Deci nu au nici o obligatie.
    2.Rcs&Rds isi fac singuri grila de programe ,dupa cum cred ca e mai bine.O sa se vada in timp daca eliminarea Discovery din grila este o miscare buna sau una paguboasa.
    Mai sunt si alti operatori pentru cei care iubesc Discovery.Eu unul o sa astept sa vad cum se prezinta BBC-ul deocamdata,apoi o sa decid daca raman sau daca ma mut la alt operator.
    • +1 (1 vot)    
      corect... (Marţi, 4 decembrie 2012, 9:55)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui allex06

      numai ca a trecut 1 an de cand am facut contract cu ei deci nici eu nu am nici o obligatie :P
    • +1 (1 vot)    
      PS (Marţi, 4 decembrie 2012, 9:56)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui allex06

      celelalt mare jucator are si bbc si dicovery... just so you know
  • +8 (10 voturi)    
    Eu cred asa (Luni, 3 decembrie 2012, 22:26)

    xvlad [utilizator]

    1. Programele Discovery au scazut calitativ in mod constant in ultimii ani.

    2. Pretul vehiculat de Discovery in comunicatul lor (si neinfirmat de nimeni) este de maxim 1,5% din abonament per canal. Deci Discovery + Animal Planet = 3% * 25 = 0,75RON. Eu as plati banii astia in plus.

    3. Sa nu credeti ca daca acum Digi World si Digi Life nu au nici reclame, nici reluari, lucrurile vor sta asa mereu. Odata eliminat Discovery-ul, marja RDS de manevra se mareste. Pot incepe si ei cu publicitatea si cu reluarile. Voi de ce credeti ca a facut RDS-ul aceste 2 canale??? Din grija pentru noi? Din pasiune pentru documentare? Nu, ci pentru profit. Probabil ca eliminarea Discovery facea parte di strategia lor initiala.

    4. Etic vorbind, situatia este cel putin dubioasa din punctul de vedere al RDS-ului pentru ca ei au canale concurente in grila. Si treaba miroase a premeditare.

    5. Pentru cei care cred ca Discovery se face de ras plangandu-se la UE: nu e chiar asa, si Microsoft a fost obligata de UE sa introduce nu stiu ce ecran de alegere al browserului, tocmai pentru ca IE venea cu Windows-ul. La fel ar trebui sa fier si cu RDS.

    Eu, unul, astept sa vad pachetul suplimentar si sa vad si BBC Knowledge. Unele dintre cele mai bune documentare pe care le-am vazut eu erau marca BBC. Daca postul e OK, atunci o sa consider ca RDS a facut o treaba buna. Daca nu, o sa cred in continuare ca toata treaba e o premeditare pentru cresterea audientei canalelor proprii si numic mai mult.
    • +3 (5 voturi)    
      Legat de punctul 5 (Luni, 3 decembrie 2012, 23:22)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

      Da, eu sunt una care crede ca Discovery se face de ras adresandu-se UE.
      Exemplul cu Microsoft nu tine, sunt situatii diferite, fiindca orice utilizator al sistemelor de operare Windows putea folosi neingradit ce browser dorea, chiar daca Microsoft oferea gratuit (ma rog, inclus in pretul sistemului de operare) propriul browser. Dar atata timp cat acestea erau tot gratuite, problema era doar de penetrare a pietei (Microsoft fiind trasa de urechi ca faciliteaza propriul produs), incalcandu-se astfel concurenta reala.

      Aici e vorba de contracte, de negocieri, de tarife care nu multumesc toate partile. Nu tin partea RCS-RDS, eu as dori ca programele Discovery sa se regaseasca in continuare in grila, dar sunt si adepta noutatilor, parca as dori sa mai vad si altceva decat ce ni se oferea pana acum. Si, ca si tine, daca o sa fiu multumita, bine, daca nu... ma reorientez.

      PS. Acum ceva timp, in Parlament, un cunoscator al fenomenului, l-am numit pe Silviu Prigoana, spunea ca furnizorii de televiziune prin cablu ofera intentionat un numar mic de canale, pentru a-si pastra rezerve de crestere a tarifelor in viitor. Zicea el ca se pot oferi, cu tehnologia de acum, peste... 800 de canale! Atunci am crezut ca fabuleaza, dar iata grila unui distribuitor de tv prin cablu din New York, care ofera... aproape 1000 de canale:

      http://www.rcn.com/new-york/digital-cable-tv/services-and-pricing/channel-lineups
      • 0 (0 voturi)    
        Nu se face de ras (Marţi, 4 decembrie 2012, 14:21)

        The Special One [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        Pt ca RCS se afla in unele zone in situatie de monopol pe cablu ( acum sa vedem cum interpreteaza asta de la consiliu concurentei, daca considera doar cablu sau si aia de la satelit) , si se afla in evident conflict de interese, unde sunt in postura si de producator si de distribuitor si pot fi acuzati de abuz de pozitie dominanta.

        P.S Cred ca de aia RCS a si zis ca nu le refuza accesul dar ii pune intr-un pachet special la cost. Cred ca asa rezolva problema cumva cu consiliu concurentei.
    • 0 (0 voturi)    
      Eu cred altfel (Marţi, 4 decembrie 2012, 9:30)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

      1. Doar doua programe Discovery faceau parte din pachetul de baza, cel care doar garanteaza un numar minim de programe, nu si componenta acestuia: Discovery Romania si Animal Planet.

      2. Celelalte cinci programe Discovery faceau parte dintr-un pachet suplimentar si optional, pentru care se incheia un contract aditional. Spre deosebire de pachetul de baza, de data asta oferta nu se mai referea doar la "inca zece programe in plus", ci se baza strict pe componenta pachetului extra; adica stiam exact pe ce dau bani in plus.

      3. In mod normal, conform contractelor, RDS putea scoate cele doua programe Discovery din pachetul de baza, fara notificarea abonatilor, dar nu putea face acelasi lucru si cu programele continute in pachetul suplimentar, pentru care s-au incheiat contracte aditionale in mod explicit.
      Pentru acestea, RDS trebuia sa notifice clientii ca nu mai poate difuza canalele pentru care acestia optasera si sa le propuna doua alternative:
      - renuntarea la pachetul suplimentar si revenirea la pachetul de baza;
      - mentinerea contractului pentru pachetul suplimentar cu mentionarea programelor propuse ce urmeaza a inlocui canalele scoase din grila acestuia;
      Fiecare client ar fi optat pentru una dintre cele doua variante, in functie de preferintele personale.

      4. Documentarele canalelor BBC ce vor inlocui programele Discovery sunt extrem de bune, dar nu au subtitrari in limba romana, ceea ce afecteaza o buna parte dintre pasionatii acestui gen de filme.
      Subtitrarile canalelor Discovery erau facute exclusiv de echipe de traducatori platiti de catre cei de la Discovery si nu de catre RDS; daca BBC va introduce subtitrari in limba romana, s-ar putea sa ceara bani suplimentari de la RDS, pentru a-si acoperi costurile suplimentare.

      5. Invocata concurenta a Discovery cu propriile canale de documentare Digi este o problema falsa.
      Daca programele Digi transmit documentare mai noi si mai interesante, sigur vor castiga audienta publicului, fara interventii fortate
      • +2 (2 voturi)    
        Ok, ok (Marţi, 4 decembrie 2012, 11:44)

        xvlad [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

        Omule, lasa-ma cu texte de genul "RDS avea dreptul conform contractului", "nu era garantat programul, cu numai numarul" etc.

        Eu nu am spus niciodata ca RDS nu avea dreptul, conform contractului, sa scoata posturile din grila.

        Eu sunt client si nu-mi convine ca s-a scos Discovery-ul. Si cred ca manevra a fost planificata de RDS ca sa-si promoveze propriile posturi.
        • 0 (0 voturi)    
          Cred ca n-ai inteles (Marţi, 4 decembrie 2012, 12:56)

          ticbis [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

          Repet pe scurt:
          - Programele Discovery difuzate in pachetul de baza nu erau garantate prin contract, deci este la latitudinea furnizorului daca le da sau le elimina din grila;
          - Programele Discovery difuzate in pachetul suplimentar erau parte din contractul aditional; scoaterea lor din grila si inlocuirea lor cu alte variante trebuia facuta doar cu acordul clientului; in lipsa acestuia contractul aditional trebuia reziliat si clientul ramanea la contractul de baza, lucru pe care RDS nu l-a facut, ceea ce constituie nu numai o incalcare a contractului dar si un abuz flagrant;
          - Daca te regasesti in prima situatie, nu intereseaza pe nimeni ca-ti convine sau nu daca ti-a scos cineva Discovery; daca esti in situatia a doua, atunci RDS a comis un abuz incalcand prevederile unui contract si este in culpa;
          - In general, ca ne convine sau nu, un contract asumat si semnat de catre ambele parti trebuie respectat. Este valabil si pentru cei abonati doar la pachetul de baza, dar si pentru RDS in cazul celor abonati la pachetul suplimentar.
          - Eu am optat sa platesc o suma de bani in plus pentru pachetul suplimentar doar pentru oferta canalelor Discovery; daca RDS le-a scos din grila, ma simt inselat. Daca aveam doar pachetul de baza, care garanta doar un minim de 90 de canale fara a specifica care sunt astea, n-as mai fi facut nicio obiectie.
          - Contractele incheiate si semnate intre clienti si furnizori ar trebui sa fie respectate, fara cracnire, de catre ambele parti, in egala masura.
          • 0 (0 voturi)    
            Diferenta: (Marţi, 4 decembrie 2012, 13:11)

            xvlad [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

            Respectarea contractului e una, multumirea clientului e alta.

            Am voie sa vorbesc daca sunt nemultumit.

            Repet, nu obiectez la dreptul contractual al RDS-ului de a face ce vrea cu grila. Dar sunt postari pe aici care imi arata ca ar trebui sa fiu multumit cu ce s-a intamplat. Ori eu nu sunt. Eu chiar ma uitam la unele programe Discovery.
            • 0 (0 voturi)    
              Repet (Marţi, 4 decembrie 2012, 14:25)

              ticbis [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

              - Daca erai abonat doar la pachetul de baza, trebuie sa optezi intre a accepta modificarile unilaterale facute de catre furnizor sau a rezilia contractul si a te abona la alt provider;
              - Daca erai abonat la pachetul extra, care specifica clar ca-ti vor oferi canalele Discovery, atunci poti sa accepti situatia impusa, sau sa n-o accepti si sa faci reclamatii la OPC si la RDS, sau sa-ti schimbi furnizorul reziliindu-ti toate celelalte contracte (telefonie, internet, cablu);
              - Orice alta situatie nu imperesioneaza pe nimeni; nimanui nu-i pasa ca esti tu nemultumit sau nu, sau ca-ti placea tie sau nu sa te uiti la Discovery!
              • 0 (0 voturi)    
                Ai pus degetul pe rana! (Marţi, 4 decembrie 2012, 18:25)

                xvlad [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

                Intr-adevar, nimanui nu-i pasa de nemultumirea clientilor. In frunte cu RDS.

                Daca esti angajat RDS, atunci reprezinti perfect atitudinea companiei fata de clienti.

                Daca nu, nu inteleg cum de iti convine sa platesti la fel pentru mai putin.
  • +2 (8 voturi)    
    ultimul om (Luni, 3 decembrie 2012, 23:29)

    Zeroth [utilizator]

    Pai faceti domnilor un pachet cu programele documentare DIGI si unul cu programele documentare DISCOVERY si veti vedea in sfarsit si parerea publicului ca pana acum nici nu ati adus vorba de ulrimul om din povestea asta, spectatorul.
  • +3 (3 voturi)    
    ... (Marţi, 4 decembrie 2012, 9:15)

    dragos234 [utilizator]

    BBC entertainment bagat recent e o mare plictiseala.
  • +3 (3 voturi)    
    E plin pe aici de postaci, pardon angajati RDS. (Marţi, 4 decembrie 2012, 9:30)

    .... [utilizator]

    La datorie, ca intotdeauna, oriunde se discuta de vre-o magarie facuta de sefii lor. Cu toata prezenta lor agresiva nu pot acoperi realitatea calitatii tot mai slabe a serviciilo oferite de RDS: pe CATV caliate slaba a transmisiei mai ales a canalelor SD, schimbarea permanenta a canalelor in functie de Dumnezeu stie ce criterii, lipsa receivere, internet Fiberlink de toata jena ajungand sa ofere in acest moment un servicu mai slab decat chiar UPC si RTC. Degeaba incearca sa explice angajatii ca viteza conexiunii e uimitoare cand la orice testare nu trece niciodata de 50 mbps din cei maxim 100 promisi in timp ce la ceilalti provideri viteza maxima reala e undeva in jur de 80% din cea maxim declarata. Fake-urile postate de angajatii RDS (uneori posteaza si viteze mai mari decat 100 mbps) nu conving pe nimeni in afara de ai pacali pe unii care inca nu au luat contact cu minunatele lor servicii. Legat de limitarea vitezei de upload catre alte retele clamata de cineva mai sus, e adevarat: catre serverele RDS e undeva intre 5 si 8 mbps iar pe alte servere e sub 1 mbps.
    Din pacate modul de a face afaceri al RDS se potriveste perfect cu modul de a face politica a marelui carmaci pe care-l servesc. Par sa imparta chiar si un mare numar de postaci ce vin cu aceleasi povesti de prostit prostii.
    • 0 (0 voturi)    
      cateva considerenta "extinse" (Marţi, 4 decembrie 2012, 10:39)

      vtepes [utilizator] i-a raspuns lui ....

      Ai perfecta dreptate man. RDS s-a bagat in politika !, dar am impresia ca de partea gresita( si dealtfel N-AR FI TREBUIT SA O FACA). De cand un provider de catv devine formator de opinie?? ( prin "productiile" proprii!! Legea audiovizualului EXTREM DE PROST FACUTA ( si partizana , la vremea respectiva) trebue schimbata urgent!!. Am impresia ca a inceput lupta ( pe mapamond) pentru castigarea suprematiei in manipularea maselor cu massmedia. Producatorii de entertainment si "informatie" ,in marea lor majoritate evrei se lupta cu "transportatorii-distribuitori", din aceasta "lupta" pierde bizonul-platitor! E "placut" sa faci afaceri "cu banii altora"( in speta bizonul-platitor) decat sa tot iei imprumut de la banci , care vreau si dobanda!!
      Deci...rds@rcs, mai treceti pe "papusar", Ghododului, ca v-a sfatui "de bine"!!, altfel cu "polityka asta" pierdeti bizoni, bani, SI INFLUENTA.
    • +2 (2 voturi)    
      Si mie mi se pare asta (Marţi, 4 decembrie 2012, 11:51)

      xvlad [utilizator] i-a raspuns lui ....

      Prea s-a schimbat atitudinea pe aici.

      Plus ca sunt unii cu acelasi argument: "nu era garantat in contract postul, ci doar numarul lor si, conform contractului, pot modifica grila"

      Pai s-a plans cineva de contract? A zis cineva ca RDS-ul a facut ceva ilegal in relatia cu clientii? Nu, clientii s-au plans de scoaterea Discovery-ului.

      Asta cu referinta la contract suna a text elaborat la centru.

      Clientii adevarati ar discuta despre altceva: calitatea posturilor Digi vs Discovery si adaugarea BBC-ului. Dar cand vorbesti de contract, e clar ca esti reprezentantul RDS-ului.
      • -1 (1 vot)    
        E mai greu cu logica (Marţi, 4 decembrie 2012, 13:12)

        ticbis [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

        Daca-ti asumi contracul pe care l-ai semnat si nu te plangi in legatura cu acesta, inseamna logic ca recunosti ca singura obligatie a RDS-ului este sa-ti dea 90 de canale, indiferent ca acestea sunt canale de stiri, programe unguresti, de manele sau documentare Discovery. Ai semnat sa platesti pentru canalele pe care le aleg ei si nu tu, deci trebuie sa inghiti fara cracnire ceea ce-ti baga ei pe gat.
        Cu totul alta este situatia celor care au facut un contract aditional ca sa se aboneze suplimentar la cele cinci programe Discovery in cadrul unui pachet extra. Acestia sunt cu adevarat pagubiti si inselati!
        • +1 (1 vot)    
          E greu la tine (Marţi, 4 decembrie 2012, 14:27)

          The Special One [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

          Lume se plange de serviicii nu de contract. Plus ca marea majoritate is din cei care au incheiat perioada ogligatorie din contract. Eu de ex am terminat cu ei in septembrie dupa ce am fost client la ei 5 ani, si tot timpul cu plati in avans pe un an de zile.

          Asta se intampla cand iei decizii peste decizii care pun la incercare rabdarea clientului

          Intai antene, apoi axn crime, apoi upgrade soft la receiverul meu ca sa imi ia FTA (asta a fost picatura care a umplut paharul la mine :-) )
  • -1 (1 vot)    
    !!! (Marţi, 4 decembrie 2012, 12:23)

    cristiian [utilizator]

    Este simplu si clar:
    Discovery si-au luat-o groaznic deoarece au incercat exact reteta trustului Intact: VREM BANI!
    RCS le a zis ca nu le da bani deoarece audienta este mult prea mica, respectiv 1 % si nu face banii asa ca, VA INVITAM LA RENEGOCIERI!
    Discovery a refuzat si uite asa, contractul a expirat nefiind prelungit! LEGAL, RDS a scos postul din grila deoarece intra in ILEGALITATE, retransmiterea lui.
    CNA a sarit de fund in sus ca vezi tu doamne, RDS si-a permis sa scoate canalele din grila fara avizul lor dar RDS i-a anuntat de situatia contractual comerciala iar CNA in loc sa intermedieze problema, a lasat sa treaca timpul si apoi s-au trezit cu limta contractuala depasita adica in situatia in care cei doi nu s-au inteles si cica vezi tu doamne, ei trebuie sa amendeze RDS-ul pentru ca a scos programele din lista!

    Poi mai nene de la CNA, tu unde ai fost cand ai fost notificat de situatia comercial contractuala dintre cele doua parti care a fost anuntata INAINTE de expirarea contractului?

    Si uite asa se vede clar si pe fata INCOMPETENTA CNA
  • +2 (2 voturi)    
    mesaj catre RCS (Marţi, 4 decembrie 2012, 13:24)

    manon [utilizator]

    Ati scos aceste canale din grila inca d ela 1 septembrie ABUZIV, cand inca contractul cu Discovery era in vigoare iar eu aveam abonament cu aceste canale incluse. V-ati invatat sa va bateti joc de noi cei care va platim abonemante iar toti ratatii pe care i-ati angajat la call center ne trateaza ca pe niste gunoaie cand sunam sa cerem detalii. Aruncati numai minciuni, va victimizati acum meritati cele mai mari amenzi pentru felul in care mi-ati scos in doi ani o multimed e canale pe care le-am avut in oferta in ianuarie 2012. Am sa fac scrisoare deschisa la Protectia consumatorului si la CNA sa va oblige sa anexati la contract lista de canale pentru care omul plateste. Nu sa va jucati tot la 2 saptamani sa schimbati grila sau coordonatele postului.....meritati sa pierdeti toti clientii ca nu aveti respect.
  • -1 (1 vot)    
    fenomenal (Marţi, 4 decembrie 2012, 16:26)

    allex06 [utilizator]

    RDS a scos discovery si ofera o alternativa.Romtelecom si upc + altii le ofera in continuare.Cred ca marea majoritate nu mai e constransa prin contract deci pot schimba operatorul.
    Nu inteleg atitudinea celor care "sufera ca le-a fost luat ceva de la gura"...Tocmai ati aflat ca un canal nu este batut in cuie in grila de programe si poate fi schimbat,valabil la toti operatorii.Analizati ofertele de pe piata,in functie de zona si alegeti ce va convine mai mult.
    P.S...pentru cei afectati de sindromul prin care oricine nu e deacord cu parerea generala si mai ales a lor, e postac angajat,va linistesc.Parerea mea este ca grila RDS e in scadere de continut si noile programe locale sunt slabute.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by