- "(...) dupa o evolutie cu succes a celor doua sub-branduri Dolce si Clicknet, am decis ca a venit momentul sa ne reorientam atentia si sa ne indreptam toate resursele pentru a creste capitalul de imagine al brandului-mama, Romtelecom. Astfel, cele doua sub-branduri nu vor mai fi promovate de acum inainte in portofoliul de servicii al companiei. Cu toate acestea, pentru ca Dolce este recunoscut ca un brand foarte valoros, care furnizeaza servicii TV de calitate, acest brand va sprijini in continuare toate platformele de continut ale Romtelecom, precum canalele Dolce Sport TV si portalul dolcetv.ro", a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie si Comercial Rezidential, Romtelecom.
Compania si-a lansat si o noua identitate vizuala, iar din punct de vedere comercial a anuntat ca ofera clientilor pachete cu servicii de televiziune, internet si telefonie, incluzand canalele premium HBO si HBO Comedy, plus cele doua canale exclusive - Shorts TV si Comedy Central Extra - pe intreaga perioada contractuala de doi ani.
- "Shorts TV este un canal dedicat scurt-metrajelor pentru televiziune, iar Comedy Central Extra este dedicat celor dependenti de comedie. Preturile noilor pachete incep de la 49 lei/luna, TVA inclus, pentru primele 3 luni. Pentru restul perioadei contractuale, pretul pachetului va fi de 59 lei/luna cu TVA. Clientii existenti de televiziune ai Romtelecom beneficiaza gratuit de canalele HBO si HBO Comedy pana la 31 martie, urmand ca dupa aceasta data, aceste canale sa fie disponibile, in cadrul unei oferte promotionale, la un tarif de 10 lei/luna cu TVA, pentru clientii care isi exprima intentia de a le pastra in grila", se arata in comunicatul Romtelecom.
Romtelecom a inregistrat un profit operational (EBIT) de 11,5 milioane euro in cel de-al doilea trimestru din acest an, fata de o pierdere operationala de 12 milioane euro in acelasi trimestru al anului trecut, conform datelor grupului elen OTE. In aceeasi perioada de referinta, veniturile companiei au depasit 156,3 milioane euro, in scadere cu 5,9% fata de acelasi trimestru din 2011.
Ce insemna "simplificarea" asta, ca nu vor mai fi disponibile televizunea prin satelit si netul pe ADSL?!
Tocmai am semnat contract pe doi ani!
cu alte cuvinte nu vei mai avea internet clicknet si tv digital dolce ci internet si tv digital romtelecom.
Cu :"abandonul" unui seviciu am experienta cu alti provideri, cred ca mai am pe undeva modemul 2020 de la Zapp, ce la vremea respectiva era singurul care ofera acces Internet pre-paid de viteza mare (CDMA si EVDO)
Era normal sa sustina acest neadevar, ca doar venea de la principalul competitor, RDS.
Acum, in lipsa de idei cu substanta, "face balet" cu refolosirea unor solutii vechi. Sa inteleg ca intre timp si-a vandut actiunile de la RDS?
Este regretabil ca - in continuare - interesul actionarului roman din ROMTELECOM este ignorat, dar si interesul Grupului Deutsche Telekom. Grecii evita cu obstinatie integrarea ROMTELECOM - COSMOROM, ca doar au ei interesele lor.
Despre vanzarea restului de actiuni romanesti pe piata libera, numai bine - ca doar grecii trebuie sa ne foloseasca banii cum stiu ei mai bine si in folosul cui trebuie.