Romtelecom a anuntat luni ca a inceput un proces de simplificare a brandului, in urma caruia cele doua sub-branduri Clicknet si Dolce nu vor mai fi promovate in portofoliul de servicii, compania urmand sa-si directioneze resursele de comunicare catre consolidarea brandului-mama Romtelecom, ca furnizor de pachete.

  • "(...) dupa o evolutie cu succes a celor doua sub-branduri Dolce si Clicknet, am decis ca a venit momentul sa ne reorientam atentia si sa ne indreptam toate resursele pentru a creste capitalul de imagine al brandului-mama, Romtelecom. Astfel, cele doua sub-branduri nu vor mai fi promovate de acum inainte in portofoliul de servicii al companiei. Cu toate acestea, pentru ca Dolce este recunoscut ca un brand foarte valoros, care furnizeaza servicii TV de calitate, acest brand va sprijini in continuare toate platformele de continut ale Romtelecom, precum canalele Dolce Sport TV si portalul dolcetv.ro", a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie si Comercial Rezidential, Romtelecom.

Compania si-a lansat si o noua identitate vizuala, iar din punct de vedere comercial a anuntat ca ofera clientilor pachete cu servicii de televiziune, internet si telefonie, incluzand canalele premium HBO si HBO Comedy, plus cele doua canale exclusive - Shorts TV si Comedy Central Extra - pe intreaga perioada contractuala de doi ani.

  • "Shorts TV este un canal dedicat scurt-metrajelor pentru televiziune, iar Comedy Central Extra este dedicat celor dependenti de comedie. Preturile noilor pachete incep de la 49 lei/luna, TVA inclus, pentru primele 3 luni. Pentru restul perioadei contractuale, pretul pachetului va fi de 59 lei/luna cu TVA. Clientii existenti de televiziune ai Romtelecom beneficiaza gratuit de canalele HBO si HBO Comedy pana la 31 martie, urmand ca dupa aceasta data, aceste canale sa fie disponibile, in cadrul unei oferte promotionale, la un tarif de 10 lei/luna cu TVA, pentru clientii care isi exprima intentia de a le pastra in grila", se arata in comunicatul Romtelecom.

Romtelecom a inregistrat un profit operational (EBIT) de 11,5 milioane euro in cel de-al doilea trimestru din acest an, fata de o pierdere operationala de 12 milioane euro in acelasi trimestru al anului trecut, conform datelor grupului elen OTE. In aceeasi perioada de referinta, veniturile companiei au depasit 156,3 milioane euro, in scadere cu 5,9% fata de acelasi trimestru din 2011.