In caz ca ati ratat stirea, The New York Times isi redeseneaza site-ul. Pune accent pe uzabilitate si renunta, cel putin in paginile fiecarui articol, la gramezile peste gramezi de link-uri, trimiteri si alte balarii. Pe scurt, pune accent pe continut: textul este citibil (stiu, trebuia sa zic lizibil, dar am preferat sa accentuez faptul ca poate fi citit cu usurinta; nu conteaza doar fontul si dimensiunea lui, ci si distanta dintre rinduri, tipul de caracter etc.,) iar restul paginii nu iti face ochii praf, scrie Alex Mihaileanu, pe blogul lui.

Si ce mi se pare si mai interesant e faptul ca fiecare articol se deschide cu o imagine. De ce e mai interesant aspectul asta, mai ales in conditiile in care si inainte exista o poza? Pentru ca, in cazul de fata, aspectul aerisit aduce foarte mult cu designul de print. E foarte important de retinut, pentru ca, incet, incet, ne intoarcem la bazele designului, la whitespace si la nevoia de a nu obosi in timp ce citesti un articol, oboseala care intervine din plin cind nu te poti concentra la text din cauza "zgomotului" din jur.

Detalii, pe site-ul ziarului.