Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor (ARMA) a avut, miercuri, discutii cu reprezentanti ai Realitatea Media, companie care in ultimele saptamani a desfasurat, prin intermediul postului Realitatea TV, o serie de atacuri la adresa furnizorului de date de audienta TV, Kantar Media, pe care il acuza de abateri in masurarea acestor audiente. Potrivit unui comunicat ARMA, Realitatea a fost de acord sa "inceteze campania" impotriva serviciului Kantar si sa discute preocuparile sale in cadrul asociatiei.

Realitatea TV anuntase, zilele trecute, ca ARMA propusese excluderea acestei companii din asociatie in cadrul unui vot programat pentru astazi, in urma relatarilor despre "actiunile frauduloase" impotriva postului de televiziune. Comunicatul ARMA arata, insa, ca reprezentantii Realitatea au expus punctele lor de vedere in discutiile de azi, dar ca acestea vor fi discutate in Adunarea Generala a asociatiei pe 20 martie, deoarece astazi nu au fost rpezenti suficienti membri.

ARMA - ce reuneste posturi de televiziune, agentii si clienti de publicitate si care este beneficiarul masuratorii audientelor, principala moneda de schimb pe piata de publicitate TV - precizeaza ca reprezentantii Realitatea isi doresc realizarea unei proceduri de auditare care sa le raspunda preocuparilor legate de Serviciul National de Masurare a Audientelor TV. ARMA a prezentat deja, marti, rezultatele unui astfel de audit, din care reiese ca felul cum sunt masurate in prezent audientele este "OK".