CNA a constituit un grup de lucru care sa stabileasca un standard pentru volumul sunetului in programele radio-TV, ce produce disconfort pentru audienta mai ales in cazul pauzelor publicitare, cand volumul este mai ridicat decat in cazul altor programe. Agentia Tempo Advertising ofera servicii de BTL pentru brandurile Peroni Nastro Azzuro si Redd's. Iar Thinkdigital vinde spatiile publicitare pentru site-urile grupului Dogan.

  • CNA a constituit un grup de lucru, numit "Loudness", ce urmareste sa elaboreze un standard pentru volumul sunetului in programele radio-TV, volum care produce disconfort in randul audientei mai ales in timpul pauzelor publicitare, cand sunetul este "dat mai tare". Potrivit Mediafax, grupul de lucru este format din reprezentanti ai radiodifuzorilor, cablistilor, studiourilor de productie si ai mediului universitar. Ei urmeaza sa elaboreze un standard "prin care se va asigura o normalizare, prin uniformizare, a tariei sunetului in programele de radio si de televiziune", conform cu o recomandare a European Broadcasting Union. Potrivit sursei citate, multi dintre participantii la primele discutii ale grupului "Loudness", desfasurate azi, au apreciat ca cele mai mari probleme apar in cazul spoturilor publicitare, promotionale si de teleshopping, care au un volum al sonorului mai mare decat restul programelor.
  • Agentia Tempo Advertising va oferi servicii de BTL si design pentru brandurile Peroni Nastro Azzuro si Redd's, in urma unui pitch organizat de Ursus Romania in aceasta iarna. Intre altele, Tempo se va ocupa de o serie de evenimente menite sa marcheze 50 de ani de existenta a brandului Peroni.
  • Thingdigital Romania va vinde spatiile publicitare pentru site-urile grupului Dogan Media International, Kanald.ro si Wowbiz.ro, incepand de luna aceasta, potrivit unui comunicat de presa.