Alina Stanciu, managerul biroului din Romania a agentiei internationale de relatii publice Ogilvy PR, va prelua din data de 15 mai functia de corporate affairs director la Antena 3, potrivit unui comunicat de presa al postului de televiziune. In noua sa functie, ea va coordona strategia de comunicare corporate si sponsorizare si de relatia cu publicitarii. Ogilvy PR anuntase miercuri plecarea Alinei Stanciu, care urmeaza sa fie inlocuita la conducerea agentiei de Claudia Mihalascu si Alina Melescanu.

Potrivit comunicatului de joi al Antena 3, rolul Alinei Stanciu va fi sa "dezvolte relatia cu clientii de marketing si partenerii Antenei 3, atat companii reprezentative din mediul de business romanesc, cat si agentii de advertising, media si PR, precum si relatia cu organizatiile profesionale si de reglementare" a pietei de profil din Romania.

Alina Stanciu, de sase ani sefa Ogilvy PR, este citata in comunicat spunand:

"In campaniile de PR ale clientilor am propus de multe ori implicarea Antenei 3 ca partener pentru ca se adreseaza unui public educat si pentru ca este locul unde pot fi tratate aspecte importante din mediul de business si din societatea romaneasca. Voi continua sa fac acest lucru din noua pozitie, urmarind procuparile telespectatorilor si subiectele aflate pe agenda liderilor de business, politici si sociali pentru a construi impreuna cu acestia programe de comunicare relevante"

Alina Stanciu a lucrat, de-a lungul timpului, pentru clienti precum Petrom, British American Tobacco, Romtelecom, Pfizer, TAROM, ING Bank, Eureko, LG Electronics, Heineken Romania, Tuborg Romania, Caroli Foods Group, Coca-Cola, Diageo, Unilever, Colgate-Palmolive, PeliFilip, Sonae Sierra, Adrem Invest, precum si Comisia Europeana.

Potrivit comunicatului de miercuri al Ogilvy PR, conducerea agentiei va fi preluata din luna mai de doua "business unit directors" - Claudia Mihalascu si Alina Melescanu. Claudia Mihalascu are o experienta de peste noua ani in domeniu si a fost pana recent PR director in cadrul agentiei, iar de acum incolo se va ocupa de practicile de consumer marketing, tehnologie si social media. Alina Melescanu are, la randul ei, o experienta de aproape 10 ani in domeniul relatiilor publice.