CNA: Patru posturi amendate cu suma totala de 250.000 de lei pentru modul cum au reflectat cazul Sorin Alexandrescu

de V.O.     HotNews.ro
Joi, 20 iunie 2013, 17:26 Economie | Media & Publicitate


CNA a amendat, joi, postul Antena 3 cu 100.000 de lei, Romania TV - cu 90.000 de lei, B1 TV si Nasul TV - cu cate 30.000 de lei pentru felul cum au reflectat in programele lor cazul arestarii directorului Antena TV Group, Sorin Alexandrescu, sub acuzatia de santaj, scrie Mediafax.

CNA a luat deciziile de sanctionare dupa ce subiectul s-a mai aflat pe agenda sa in sedintele din 6 si 13 iunie.

Propunerea de amendare a acestor posturi i-a apartinut lui Christian Mititelu, membru CNA, in urma unei monitorizari ce a inclus sase posturi de televiziune. Digi 24 a fost singurul canal monitorizat care nu a primit nicio sanctiune, in timp ce Realitatea TV a primit o somatie publica.

Sapte membri CNA au votat in favoarea acestei sanctiuni - Christian Mititelu, Lorand Turos, Monica Gubernat, Viorel-Vasile Buda, Cristina Trepcea, Rasvan Popescu si Radu Calin Cristea. Alti trei - Florin Gabrea, Narcisa Iorga si Laura Georgescu - au votat impotriva. Acestia din urma au votat in favoarea unei alte propuneri de sanctionare, ce viza amendarea Antena 3 cu 200.000 de lei, a posturilor RTV si Nasul TV - cu cate 10.000 de lei si somatie publica pentru B1 TV, Realitatea TV si Digi 24.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1448 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by