Jurnalistul postului de televiziune Antena 3 Adrian Ursu a fost numit in functia de director editorial al Intact Media Group, pozitie din care "va coordona politica editoriala a institutiilor media din grupul Intact si va integra proiectele jurnalistice ale grupului atat in print, cat si in televiziune, radio si online", informeaza un comunicat Antena 3 remis HotNews.ro.

Adrian UrsuFoto: Antena 3

Redam comunicatul integral:

Cu o experienta de peste 20 de ani in mass-media din Romania, Adrian Ursu a fost promovat in functia de director editorial al Intact Media Group, cea mai importanta platforma multimedia din Romania cu capital integral autohton.

Analist politic si realizator al unor emisiuni TV de success, Adrian Ursu va coordona politica editoriala a institutiilor media din grupul Intact si va integra proiectele jurnalistice ale grupului atat in print, cat si in televiziune, radio si online. In dezvoltarea strategiei de continut a grupului va colabora indeaproape cu echipele de management ale fiecarei entitati - Jurnalul National, Antena 3, Observator, Radio Zu, antena3.ro, observator.tv.

"Suntem un grup media puternic, iar puterea noastra sta in valoarea continutului pe care il oferim publicului si in calitatea si numarul mare de cititori, telespectatori si ascultatori fideli. Ma bucur sa am un rol privilegiat, acela de a raspunde asteptarilor unui public exigent, pe care il respect foarte mult", a declarat Adrian Ursu.

Adrian Ursu are o experienta de 14 ani in presa scrisa si 7 ani in televiziune in Romania, de-a lungul carierei sale fiind ziarist de investigatie, corespondent de razboi, analist politic si ocupand mai multe functii de management in companii media, precum Intact Media Group, TVR, Adevarul, Cotidianul sau Gandul. In 2011 s-a alaturat trustului Intact ca invitat permanent al emisiunii "Exces de putere cu Oana Stancu" si realizator al emisiunii "Secvential", difuzate la Antena 3.

Cu un public de 10 milioane de romani, Intact Media Group a creat si creeaza brand-uri reper in media din Romania. In prezent, portofoliul sau cuprinde cinci posturi TV (Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV, GSP TV), doua posturi radio (ZU si Romantic FM), doua cotidiene (Jurnalul National si Gazeta Sporturilor), trei reviste sub licenta BBC (Top Gear, Good Food si Science World), precum si un portofoliu online cu un public de peste 5 milioane de vizitatori unici.