- Pro Sport a reusit sa vanda, in iulie-septembrie a.c., 12.646 exemplare in medie pe aparitie, in timp ce Gazeta Sporturilor a vandut in medie 29.795 de exemplare.
- Click! ramane lider detasat in clasamentul vanzarilor, cu 121.449 exemplare in medie pe editie, in timp ce Libertatea a vandut in medie 82.984 exemplare
- In randul publicatiilor generaliste, Romania libera a vandut 19.596 exemplare in medie pe aparitie, din care mai bine de jumatate (11.636) au reprezentat abonamente. Evenimentul Zilei a vandut 13.982 exemplare in medie pe aparitie, Adevarul - 10.452 exemplare, in timp ce vanzarile Jurnalului National au scazut sub 10.000 de exemplare.
- Ziarul Lumina, publicatie a Patriarhiei, vinde in medie pe aparitie mai mult decat oricare dintre ziarele generaliste, fiind depasita doar de Click, Libertatea si Gazeta Sporturilor. Ziarul Lumina este distribuit aproape exclusiv pe baza de abonament
- In randul saptamanalelor economice, Capital a vandut, in iulie-septembrie, cel mai mult: 7.289 exemplare in medie pe aparitie, fiind urmat de Biz, Business Magazin si Forbes Romania
Publicatie - Vanzari medii pe editie iulie-septembrie 2013
- Click! - 121.449
- Libertatea - 82.984
- Gazeta Sporturilor - 29.795
- Romania libera - 19.596
- Evenimentul Zilei - 13.982
- Pro Sport - 12.646
- Adevarul - 10.452
- Jurnalul National - 9.729
- Ziarul financiar - 7.910
- Ziarul Lumina - 21.972 (abonamente: 21.884)
- Capital - 7.289
- Biz - 6.274
- Business Magazin - 5.658
- Forbes Romania - 3.728
[R.G. Collingwood (filosof şi istoric), O Autobiografie (1939) Am devenit conştient de o schimbare în rău de-a lungul anilor 1890. Ziarele epocii victoriene şi-au luat ca primă sarcină să ofere cititorilor informaţii complete şi precise despre subiecte de interes public. Apoi a apărut Daily Mail, primul ziar englez pentru care cuvîntul "ştire" şi-a pierdut inţelesul vechi de fapt real pe care cititorul ar trebui să îl cunoască pentru a vota inteligent, şi a căpătat un nou sens de întîmplare sau ficţiune care poate fi distractiv de citit. Citind aşa un ziar, nu mai invaţă să voteze. Invaţă să nu voteze, pentru că se va deprinde să perceapă ştirile nu ca pe o situaţie în care să participe, ci ca pe un spectacol pentru momente de repaos.]
REMEMBER DAILY MAIL !