Ziaristul si scriitorul Petre Barbu, cel mai vechi jurnalist preocupat de problemele pietei de media si publicitate, lanseaza miercuri seara volumul sau de interviuri "Primul an de publicitate". Lanseara va avea loc la sediul IAA Romania, in prezenta autorului si a celor 13 intervievati, intemeietorii primelor agentii de publicitate din tara, la inceputul anilor '90.

Lansarea va avea loc la orele 18.00, la sediul IAA din Calea Victoriei nr. 126.

"Primul an de publicitate include interviuri cu:

  • Radu Florescu (Saatchi&Saatchi), Cristian Burci (Graffiti), Bogdan Enoiu (Clip), Adrian Draghici (RomKU), Veronica Savanciuc (Plus Advertising), Mihail Vartosu (Grey), Dragos Grigoriu (Tempo), Mihaela Rus (Vitrina Advertising), Alexandru Doru Spataru (Graffiti Bulgaria), Gabriel Faflei (Monopoly Media), Ioana si Stefan Iordache (Target Advertising) si Teddy Dumitrescu (Focus Advertising).

IAA Romania, despre volumul semnat de Petre Barbu - cunoscut ca jurnalist la revista Capital si, in ultimii ani, la Forbes Romania:

  • "Este o carte despre inceputurile unei industrii necunoscute in Romania, despre oamenii care au avut curajul si energia de a porni de la zero intr-un domeniu pe care nu-l cunosteau. Intamplarile, emotiile, spaimele de atunci, toate transpuse in interviurile realizate pe parcursul ultimului an, contureaza nu numai punctul de pornire al publicitatii romanesti, ci si o Romanie a anilor '90 cu oameni plini de sperante si incredere."