Grupul Publicis Romania a inregistrat, in 2013, o cifra de afaceri de 18 milioane de euro, in conditiile unei cresteri de 118% a veniturilor atrase de departamentul de digital, potrivit unei informari a grupului, transmisa HotNews.ro. Aceasta precizeaza ca, in prima luna din 2014, Publicis a castigat patru licitatii din cele cinci la care a participat.

Conturile noi, castigate la inceputul acestui an, sunt: Farmaciile Dona, comunicarea digitala a parteneriatului Renault-COR cu ocazia Jocurilor Olimpice de la Soci, lansarea noului model Nissan Qashqai si realizarea noii platforme promotionale Maggi.

Compania mai precizeaza ca in 2013 a castigat 21 dintre cele 32 de licitatii la care a participat si a realizat sapte campanii exportate in cinci tari. La inceputul acestui an au fost dezvoltate trei campanii "de export", ce urmeaza sa se desfasoare in Turcia, Croatia si Ucraina.

Grupul condus de Teddy Dumitrescu reuneste operatiunile Publicis, Publicis Events, Publicis Dialog si Optimedia.