In campania electorala de la europarlamentare va fi infiintata o Comisie de transparenta ce va include si doi membri ai Clubului Roman de Presa, potrivit unei informari a Guvernului. Iar Burda lanseaza Burda Media Bucuresti, nume introdus dupa ce Burda International a cumparat, anul trecut, operatiunile de presa ale Sanoma Hearst din Romania.

  • Clubul Roman de Presa va avea doi reprezentanti intr-o Comisie de transparenta ce va fi infiintata in perioada electorala dinaintea alegerilor pentru Parlamentul European, potrivit unei informari aflate miercuri pe agenda de miercuri a sedintei de guvern. Din comisia respectiva vor mai face parte cate un reprezentant al partidelor politice reprezentate in Biroul Electoral Central, un reprezentant al Autoritatii Electorale Permanente si doi reprezentanti ai organizatiilor neguvernamentale.
  • Dupa ce Burda International a achizitionat, anul trecut, toate activitatile Sanoma Hearst Romania, compania va functiona cu un nou nume, Burda Media Bucuresti, potrivit Mediafax, care citeaza un comunicat de presa. Acesta precizeaza ca Sandrin Apostoloiu este noul administrator al companiei, ocupandu-se simultan si cu managementul Burda Romania, care va ramane, pentru moment, o entitate separata. In urma tranzactiei anuntate anul trecut, trustul rezultat editeaza peste 35 de titluri de presa - inclusiv Harper's Bazaar, Cosmopolitan, Mari Clair, Femeia - si peste 40 de servicii media online.