Editia din acest an a Zilei Cercetarii Media, eveniment organizat de BRAT la care sunt asteptati circa 250 de participanti, va avea loc pe 26 martie, la Hotel Hilton Bucuresti, si va fi dedicata unei radiografii a online-ului romanesc. Regia Digital4 reprezinta in exclusivitate portofoliul online al Burda Romania si Burda Media Bucuresti.

  • Circa 250 de persoane sunt asteptate sa participe la editia din acest an a Zilei Cercetarii Media, eveniment organizat de BRAT si care va avea ca tema: "Tendinte in online: audienta, modele de afaceri, continut". Potrivit unui comunicat de presa, este pentru prima dată când BRAT va face publică o radiografie a online-ului românesc aşa cum a evoluat în ultimii şapte ani.  Evenimentul va avea loc miercuri, 26 martie, la Hotel Hilton din Bucuresti, incepand cu ora 15.30. La discutii vor participa: Elias Gagas, managing director al Tailwind EMEA (solutii integrate de utilizare a tehnologiilor digitale); Gilles Gouillou, chief revenue officer pentru La Place Media (primul Premium Ad exchange din Franta); Jennie Beck, fost marketing director The Observer, actualmente global director al Kantar Media; Orlando Nicoara, director general Mediafax Group; Cristian Pantazi, redactor-sef HotNews.ro; Dragos Stanca, managing partner Thinkdigital. Vezi detalii despre eveniment
  • Regia independenta de publicitate online Digital4 reprezinta in exclusivitate portofoliul online al Burda Romania si Burda Media Bucuresti, ce include paginile online ale revistelor Burda, care la sfarsitul anului trecut a primit acordul Consiliului Concurentei pentru a prelua compania Sanoma Hearst Romania. Portofoliul reuneste 26 de site-uri active pe nisele lifestyle feminin, lifestyle masculin, culinar, parenting, home&deco.