Potrivit comunicatului Pro TV, in prime time - intervalul de maxima audienta, 19.00-23.00 - si raportat la publicul sau tinta, cel comercial, televiziunea a obtinut in martie o cota de piata de 28,8%, mai mult decat dublu decat urmatoarea clasata, Antena 1 (12,6% cota de piata), in timp ce al treilea cel mai urmarit post, Kanal D, a avut o cota de 8,1 procente.
Televiziunea mai mentioneaza ca, din punct de vedere al audientei medii in prime time/public comercial, s-a aflat tot pe primul loc in martie, cu 12,7 puncte de rating, dublu fata de Antena 1 (5,6 puncte), in timp ce al treilea clasat, Kanal D, a inregistrat 3,6 puncte de rating.
- Luna martie este o luna-cheie pentru televiziuni, care isi lanseaza sau accelereaza, atunci, principalele programe din grila de primavara. In cazul Pro TV, "locomotivele" sunt Romanii au talent, Master Chef, Las Fierbinti.
Dar pentru ca TOATE stirile sportive contin acest cuvant, pe mine, cel putin, ma fac sa schimb postul, ca nu se invarteste Romania in jurul unei echipe de fotbal care "rade" tot in Romania si se face de cacao in afara...
Problema ta o sa dispara cand romanii o sa vrea si altceva in afara de "fotbal" sau Steaua (defapt e un fel de telenovela zilnica pentru barbati).