Pro TV, televiziune afectata in ultima vreme de plecarea mai multor directori si vedete, anunta miercuri ca in luna martie a obtinut, cu programele de seara, cea mai buna cota de piata de cand se masoara audientele TV in Romania. Un comunicat in acest sens, ce face trimitere la cifrele de audienta pe public comercial (urban, varste de 18-49 de ani), arata ca precedentul record a fost obtinut tot de Pro TV acum 12 ani.

Potrivit comunicatului Pro TV, in prime time - intervalul de maxima audienta, 19.00-23.00 - si raportat la publicul sau tinta, cel comercial, televiziunea a obtinut in martie o cota de piata de 28,8%, mai mult decat dublu decat urmatoarea clasata, Antena 1 (12,6% cota de piata), in timp ce al treilea cel mai urmarit post, Kanal D, a avut o cota de 8,1 procente.

Televiziunea mai mentioneaza ca, din punct de vedere al audientei medii in prime time/public comercial, s-a aflat tot pe primul loc in martie, cu 12,7 puncte de rating, dublu fata de Antena 1 (5,6 puncte), in timp ce al treilea clasat, Kanal D, a inregistrat 3,6 puncte de rating.

  • Luna martie este o luna-cheie pentru televiziuni, care isi lanseaza sau accelereaza, atunci, principalele programe din grila de primavara. In cazul Pro TV, "locomotivele" sunt Romanii au talent, Master Chef, Las Fierbinti.