Raportul Ringier pe 2013, despre piata din Romania si rezultatele companiei pe plan local:
- 2013 a fost un an marcat de probleme financiare grave pentru ziarele din Romania, unde unele titluri-cheie si distribuitori au intrat in insolventa.
- In acest context, EBITDA pozitiv si semnificativ mai mare generat de Ringier Romania in 2013 este un succes real. Veniturile s-au mentinut la nivelul din 2012 in pofida contractarii constante a cheltuielilor de publicitate in presa scrisa. Ringier Romania nu a scapat nevatamata, dar veniturile sale din publicitate au scazut mai putin decat in ansamblul pietei.
- Libertatea ramane principalul brand al companiei, furnizand o parte semnificativa din audienta si venituri. 2013 a fost un an foarte bun pentru libertatea.ro.
- Pentru eJobs, 2013 a fost un an de investitii si dezvoltare ce a dus la o crestere a veniturilor si o crestere de doua cifre a EBITDA, comparativ cu 2012.
- Veniturile din vanzari s-au ridicat, in 2013, la acelasi nivel cu cele din 2012 - 8,4 milioane de franci elvetieni.
- Veniturile din publicitate au scazut de la 5,6 milioane de franci elvetieni in 2012 la 4,7 milioane in 2013.
- Veniturile din activitati tipografice au crescut de la 12,7 milioane la 14,4 milioane.
- Operatiunile incadrate la "alte venituri" au scazut de la 22 de milioane de franci elvetieni in 2012 la 11,6 milioane in 2013.
La nivelul intregului grup Ringier - cu operatiuni in Europa Centrala si de Est (in consortiu cu Axel Springer pe majoritatea pietelor), in Elvetia, Germania si unele piete asiatice - EBITDA a crescut cu 23,7% pana la 123,1 de milioane de franci elvetieni. Veniturile grupului au gost, in 2013, de 1.023,3 milioane de franci elvetieniPonderea veniturilor generate de segmentul digital a crescut cu 25,7%, activitatile digitale atragand si cea mai mare parte a investitiilor facute de grup in ultimii ani si care se ridica la valoarea totala de 1,4 miliarde de franci elvetieni.