Interact 2014 va reuni:
- 500 factori de decizie: advertiseri, publisheri, media owners, agentii de marketing si digital, agentii de media, furnizori de date si de tehnologie, companii de research si start-up-uri
- 32 de tari reprezentate
- peste 20 de companii de presa internationala si parteneri media
- peste 30 de sesiuni de conferinte
De asemenea, in cadrul conferintei din acest an vor fi decernate urmatoarele premii:
- Premiile de excelenta Mixx Awards, care recompenseaza cele mai bune campanii interactive din Europa . Toate campaniile care au castigat un premiu similar in tara lor, au dreptul sa participe. Prin urmare, aceasta competitie ofera sansa de a compara campaniile locale cu cele mai bune din Europa.
- Research Awards – recompenseaza proiecte realizate cu orice tip de buget, produs de catre orice jucator djn ecosistemul digital, fie ca este vorba reprezentantele IAB nationale, proprietari de media, editori, agentii de media sau agentii de cercetare.
- The Merit Award – vor fi acordate trofee speciale unor personalitati marcante din industria online europeana.
O noutate in acest an este eDay Ranking ( Agentia Digitala Europeana a Anului). Clasamentul subliniaza activitatea agentiilor de digital si mass-media sau a retelelor europene de publicitate digitala si brandurile lor. Scopul este de a prezenta cele mai bune lucrari creative si de a recompensa cele mai bune campanii si agentii prezente in 2013 la competitiile europene.
Programul complet si alte detalii despre eveniment sunt disponibile pe www.interactcongress.eu