Editia din acest an a concursului de muzica Eurovision, desfasurata la Copenhaga, a generat 4.464 de materiale in mass-media, intre 7 - 11 mai 2014., arata un comunicat al mediaTRUST care prezinta vizibilitatea Eurovisionului in media si publicitate.

O vizibilitate crescuta a Eurovisionului s-a inregistrat in mediul online, unde au fost publicate 4.169 de materiale ce au avut ca subiect concursul, antena.ro fiind sursa cu cele mai multe materiale publicate (83).

In intervalul de timp analizat au fost difuzate 203 de stiri la posturile de telviziune monitorizate de mediaTRUST, Realitatea TV fiind sursa cu cele mai multe stiri difuzate (55). Presa scrisa a generat 50 de articole, iar cotidianul National a publicat 6 materiale. Statiile de radio au difuzat 40 de stiri ce au avut ca subiect Eurovisionul, Europa FM difuzand 13 stiri pe acest subiect.

In intervalul 1 - 11 mai 2014 au fost difuzate 329 de reclame pentru Eurovision cu un rate card de aproximativ 1.174.209 euro. Posturile de televiziune au difuzat cel mai mare numar de reclame (321) de reclame, dintre care 214 au fost difuzate de TVR1, urmate de presa scrisa (8).

Pentru vizibilitatea in publicitate raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a peste 213.735 de reclame difuzate in intervalul de timp 1 aprilie -11 mai 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale.

Analiza cuprinde publicatiile tiparite si online, posturile de radio si TV monitorizate de mediaTRUST in perioada 7 - 11 mai 2014.