Eurovisionul a generat peste 4.400 de articole in presa romaneasca saptamana trecuta
O vizibilitate crescuta a Eurovisionului s-a inregistrat in mediul online, unde au fost publicate 4.169 de materiale ce au avut ca subiect concursul, antena.ro fiind sursa cu cele mai multe materiale publicate (83).
In intervalul de timp analizat au fost difuzate 203 de stiri la posturile de telviziune monitorizate de mediaTRUST, Realitatea TV fiind sursa cu cele mai multe stiri difuzate (55). Presa scrisa a generat 50 de articole, iar cotidianul National a publicat 6 materiale. Statiile de radio au difuzat 40 de stiri ce au avut ca subiect Eurovisionul, Europa FM difuzand 13 stiri pe acest subiect.
In intervalul 1 - 11 mai 2014 au fost difuzate 329 de reclame pentru Eurovision cu un rate card de aproximativ 1.174.209 euro. Posturile de televiziune au difuzat cel mai mare numar de reclame (321) de reclame, dintre care 214 au fost difuzate de TVR1, urmate de presa scrisa (8).
Pentru vizibilitatea in publicitate raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a peste 213.735 de reclame difuzate in intervalul de timp 1 aprilie -11 mai 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale.
Analiza cuprinde publicatiile tiparite si online, posturile de radio si TV monitorizate de mediaTRUST in perioada 7 - 11 mai 2014.

Sondaj printre români despre vaccinul antiCOVID: 30% din respondenți spun că nu se vaccinează și 40% nu cred în eficacitatea vaccinurilor / 77% vor redeschiderea școlilor pe 8 februarie
O treime dintre pacienții cu Covid-19 se întorc în spital în următoarele 5 luni cu boli de inimă, de ficat sau cu diabet, iar unul din opt moare - amplu studiu britanic
Axionul ar putea să existe - Apar noi dovezi despre o particulă misterioasă a cărei poveste a început acum peste 40 de ani
Tiger, HBO Go: Un documentar despre mărirea și decăderea celui mai bun jucător de golf din toate timpurile. Dar nu numai
Experiențe personale: 5 tineri din România povestesc cum au folosit pandemia pentru a se reinventa