​Interviurile Ad Report

Piata de publicitate in 2014 prin ochii lui Mihai Trandafir - Universal McCann Romania

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 12 mai 2014, 16:22 Economie | Media & Publicitate


Mihai Trandafir - Universal McCann
Foto: McCann
Care sunt ultimele tendinte in batalia companiilor pentru ochii si urechile consumatorilor pe piata locala? HotNews.ro lanseaza interviurile "Ad Report", prin care va cauta raspunsuri la aceasta intrebare de la reprezentantii industriei de publicitate din Romania. Primul interviu il va avea ca invitat pe Mihai Trandafir, managing director al agentiei de media Universal McCann Romania.

  • Puteti pune intrebari pentru invitat in sectiunea de comentarii a acestui articol. HotNews.ro va adresa cele mai relevante intrebari in cadrul interviului.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1629 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    comisioanele agentiilor (Luni, 12 mai 2014, 21:22)

    cristiaan [utilizator]

    Anul trecut s-a modificat legea audiovizualului astfel incat o agentie media nu mai poate solicita preturi de la statiile tv decat prezentand un mandat scris acordat de client. Astfel agentiile media si-au pierdut puterea de negociere, informatia si totodata puterea fiind prin oug transferata catre statiile tv.
    1. Ce demersuri ati facut pentru revenirea la un climat in care agentiile media sa isi recapete puterea de negociere in beneficiul clientului final?
    2. Considerati ca o agentie media poate sa isi desfasoare activitatea la un nivel de calitate satisfacator in conditiile in care este platita exclusiv din comisioane acordate de clientii finali, comisioane de ordinul a daor cateva procente?
    3. Ce alte surse de venituri pot sustine activitatea unei agentii de media?

    Multumesc.
  • 0 (0 voturi)    
    fb (Luni, 12 mai 2014, 23:45)

    je [anonim]

    e bine pentru agentii ca a dvs ca le pune facebook pe companii sa plateasca daca vor ca fanii sa vada glumitele si concursurile lor de pe facebook? sau ati pierdut o sursa de free media? se cheama inselaciune daca eu, cetatean, dau like lui vodafone de exemplu, dar ce face vodafone pe facebook n-ajunge la mine (organic reach->0) ?
  • 0 (0 voturi)    
    pub online (Marţi, 13 mai 2014, 1:52)

    omenspeaker [anonim]

    cum va arata ziua cand romanii nu vor mai avea ce sa informatii romanesti sa share-uiasca sau sa caute pe google pentru ca toata reclama merge in fb si google si furnizorii de informatii vor muri cu titlurile lor "like si share" cu tot?
  • 0 (0 voturi)    
    Content (Marţi, 13 mai 2014, 10:44)

    Andreea M [anonim]

    Au fost cateva evenimente anul acesta la care s-a repetat ideea "Content is the king" care nu este deloc noua nici macar pentru piata din Romania. Crezi ca vom vedea mai multe campanii in care accentul va fi pus pe continutul oferit de diverse brand-uri in acest an?
  • 0 (0 voturi)    
    Asa tara, asa piata.... (Marţi, 13 mai 2014, 12:19)

    Johanis [utilizator]

    Aici totul se face si desface cu Legea. Esti la putere, schimbi legi, tu centrezi, tu dai cu capul. Anul trecut se publica in Monitor noua lege a publicitatii stradale, lege care "facea curatenie" in tigania stradala. Marile companii si-au dat seama ca se vor diminua foarte mult profiturile lor si atunci au vandut. Smecherii au cumparat (Sebastian Ghita si altii) cele mai mari companii de panotaj, apoi au suspendat aplicarea legii publicate deja.
    In acest domeniu, unde se invart enorm de multi bani, nu ai ce cauta daca nu esti membru in vreun partid (sau sponsor). Toata Romania e asa!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by