Comunicatul precizeaza ca, in procesul de rebranding:
- Continuitatea serviciilor nu va fi afectata in niciun fel. Serviciile si produsele existente, fie mobile sau fixe, atat pentru clientii rezidentiali, cat si de business, vor ramane neschimbate.
- Cand "noul brand "T" va fi lansat", clientii Romtelecom si COSMOTE Romania vor beneficia de noi oferte si promotii.
- "Rebrandingul este un proces multilateral, indreptandu-se catre schimbarea completa a identitatii de marca intr-un nou brand global. Aceasta implica aspecte precum un nou design al magazinelor, lansarea de noi produse si servicii inovatoare, campanii de comunicare, prezenta online comuna si multe altele".
In urma unei decizii a AGA a OTE din 30 aprilie, Romtelecom si Cosmote Romania, controlate de OTE Group, unde Deutsche Telekom detine o cota de 40%, au lansat procesul de adoptare a brandului Telekom, proces pe care intentioneaza sa-l finalizeze in toamna.
Iar pentru serviciile non-mobile brand-ul va fi T-Home.
Iar "T-Mobile" nu e un brand nou. Cam de amatori acest aricol, fara suparate HN...