Studiul OMD/PHD se bazeaza pe mai multe sondaje in randul amatorilor de fotbal de pe toate continentele, sondaje coroborate cu date de cercetare media.
El arata, intre altele, ca:
- Nivelul de interactiune cu evenimentul a crescut foarte mult. In regiunea Europa-Orientul Mijlociu-Africa, 96% dintre respondentii sondajului realizat aici de reteaua mentionata arata ca vor urmari meciurile in direct la televizor, dar un procent "enorm", 82%, intentioneaza sa foloseasca mai multe ecrane: intre altele, un sfert dintre ei ar folosi telefoanele mobile pentru a impartasi opinii si pentru alte interactiuni online cu acoperirea mediatica a CM de Fotbal.
- CM de Fotbal atrage audiente care nu-si manifesta interesul fata de alte competitii de fotbal, cum ar fi campionatele interne. 87% dintre femei spun ca e mai probabil sa urmareasca acest eveniment pentru a trai experienta unui eveniment international major (doar 79% dintre barbati invoca acelasi motiv). Barbatii, pe de alta parte, vor urmari meciurile mai degraba pentru ca iubesc acest sport.
- 75,5% dintre respondentii la studiul OMD (dintr-un esantion de oameni interesati in general de fotbal) spun ca sunt "foarte interesati" de CM de Fotbal, iar 56% spun ca este probabil sa comenteze evenimentul in retele sociale.
Sinteza studiului OMD: