Twitter se extinde cu servicii de publicitate online in 12 tari europene, inclusiv Romania
Twitter spune ca a observat o crestere deosebita a interesului pentru retea, astfel ca acum numarul total de tari acoperite de serviciul Ads ajunge la 35 in regiunea EMEA ce cuprinde Europa. Africa si Orientul Mijlociu, el fiind de acum disponibil direct prin echipe de vanzari si parteneriate cu reselleri.
Tarile adaugate sunt: Austria, Bosnia- Hertegovina, Bulgaria, Cehia, Croatia, Elvetia, Macedonia, Romania, Serbia, Slovenia, Ucraina si Portugalia.
Serviciul va permite companiilor din regiune sa accese produsele publicitare ale Twitter, inclusiv mesajele de marketing promovate contra-cost, dar si serviciile video.
Twitter are pe plan mondial 271 milioane de useri ce intra macar o data pe luna, insa compania a avut pierderi de aproape 150 milioane dolari in Q2 2014.
In comparatie cu Facebook, care in Romania e folosita de peste 7 milioane de oameni, Twitter are o popularitate scazuta - cateva sute de mii de conturi. Exista tari in care Twitter este mult mai populara decat Facebook, insa e o chestiune de perceptie. Atuul Twitter tine de faptul ca este o retea sociala informationala prin excelenta, companiile, politicienii, vedetele din showbiz alegand sa anunte acolo lucruri in premiera.

Criza din Coaliție, săptămâna a doua: Liberalii strâng rândurile în jurul lui Cîțu. Orban: Cine atacă premierul trebuie să plece acasă / USR-PLUS cere răgaz pentru discuții până spre seară
Cercetătorii au descoperit cele mai precise informații de până acum privind emisiile radio rapide
INTERVIU Cum vede educația o elevă româncă admisă la Oxford. Mara Pîndaru: Trebuie introdusă mai mult tehnologia în procesul de învățare / Care este principala problema a sistemului de învățământ din România
O istorie a frigului extrem, din aprilie până în iunie - Ninsori, ger și îngheț în România ultimilor 100 de ani