Cateva publicatii generaliste si economice din presa centrala au reusit sa obtina cresteri usoare ale vanzarilor in al doilea trimestru din acest an, comparativ cu primele trei luni. Click!, GsP, Romania libera, Biz au avut vanzari medii mai mari, in timp ce restul ziarelor si publicatiilor economice au stagnat sau au scazut potrivit ultimelor cifre BRAT.

  • Tabloidul Click! a avut, in al doilea trimestru, vanzari medii de 124.357 exemplare/editie, in crestere de la 118.225 exemplare/editie vandute in medie in primele trei luni. Vanzarile medii ale Gazetei Sporturilor au crescut de la 26.629 in ianuarie-martie la 27.773 exemplare/editie in aprilie-iunie. Vanzarile medii ale Romania libera au crescut de la 8.937 la 11.967 exemplare/editie. In randul publicatiilor economice, vanzarile medii ale BIZ au crescut cu aproape 1.000 de exemplare
  • Libertatea, Jurnalul national si Capital au inregistrat scaderi in al doilea trimestru, in timp ce EvZ, Jurnalul National, Adevarul, Ziarul Financiar, Business Magazin si Capital au inregistrat diferente mici fata de primul trimestru.

Ziar - Vanzari medii T2 2014 - Vanzari medii T1 2014

  • Click! - 124.357 - 118.225
  • Libertatea - 71.391 - 77.464
  • Gazeta Sporturilor - 27.773 - 26.629     
  • Evenimentul Zilei - 13.582 - 13.554
  • Romania libera - 11.967 - 8.937
  • Jurnalul national - 9.713 - 10.301
  • Adevarul 9.406 - 9.229

Publicatie economica - Vanzari medii T 2 2014 - Vanzari medii T1 2014

  • Ziarul Financiar - 8.529 - 8.376
  • BIZ - 7.141 - 6.210
  • Business Magazin - 6.357 - 6.185
  • Capital - 5.678 - 6.030