Spotul cu Mihai Viteazul:
Spotul cu Stefan cel Mare:
Campania "Vino la vot!" a fost realizata de Leo Burnett pentru Asociatia Pro Democratia. Ideea din spatele ei, potrivit agentiei:
- In 2014, Romania traieste nefericirea ca peste 60% dintre cetateni sa nu mai vrea sa voteze. Oare, daca in momentele de cumpana ale istoriei noastre nici inaintasii nu se prezentau, unde am fi fost acum?
- Spoturile pornesc de la o realitate istorica - capacitatea incredibila a romanilor de a se fi mobilizat in trecut, in fata pericolului reprezentat de armatele invadatorilor, si rescriu soarta a doua batalii cruciale Calugareni si Podul Inalt, in conditiile in care aceasta mobilizare nu ar fi avut loc, asa cum astazi peste 60% nu se mobilizeaza in momente la fel de cruciale, pentru a-si exprima votul.
- Razvan Capanescu, seful greatiei Leo Burnett Group: "Campania asta s-a nascut dintr-o crestere brusca de tensiune a mea, cand din Londra citeam stirile din tara. Pentru ca oriunde vom fi plecati in lumea asta, sangele nu se schimba. Mi s-a parut culmea ca soarta noastra sa fie decisa de lipsa participarii unei majoritati sictirite. Si atunci m-am dus cu gandul la istorie si la cum i-ar fi afectat pe stramosi scuzele penibile de astazi. Spoturile TV sunt doar varful iceberg-ului, stati pe aproape, ca vrem intr-adevar sa atingem constiintele din tara asta".
Pe langa cele doua spoturi, campania prezinta, pe site-ul vinolavot.ro, informatii despre absenteismul romanilor in perioada electorala, un feed cu reactii la campania "Vino la vot" si cateva scenarii despre soarta pe care ar fi avut-o romanii daca nu s-ar fi prezentat in momente cheie ale istoriei noastre.
Oricum, la final esti catalogat basist fiindca nu poseda prea multe cuvinte in vocabular.
Afla intai asta si pe urma afli si altele.
Calatoria continua! (asta cine o mai plati-o???)
In general, rezultatul probabil: sub 50% prezenta la vot in T1, max. 55% in T2, favorizand candidatul stangii. Pacat de banii irositi, o actiune CSR era mult mai etica.
Dumneata ce pregatire ai?
La fiecare opinie punctuala pe care o prezinti, punctul meu de vedere este la 180grade. Propozitie cu propozitie. Cum nu putem fi amandoi tampiti, propun sa dam cu Banul. Manta.
In alta ordine de idei, spoturile sunt excelente si sper sa-si atinga scopul. Poate natiunea asta de sictiriti o sa mai aiba o sclipire de luciditate si sa indeparteze pericolul pontaizarii Romaniei.
Ce e cu adevarat trist, e ca pentru foarte multi dintre cei ce-l vor vota, Ponta e un idol TOCMAI pentru ca minte, fura si nu are niciun Dumnezeu. In ochii lor asta este imaginea succesului. Si cum am mai spus-o si in alte dati pentru asta trebuie sa le multumim televizunilor noastre pentru intensa campanie de manelizare a poporului roman desfasurata pe parcursul a doua decenii. Felicitari, campania a reusit, suntem o natiune majoritar babuina.