Larisa Petrini paraseste conducerea agentiei Saatchi&Saatchi PR, care isi schimba numele in Centrade PR si care va fi condusa de Radu Florescu. Iar Publicis Romania se numara printre finalistii unui proces de selectie din India - pentru o campanie a clientului de retea Renault.

  • Sefa Saatchi&Saatchi PR, Larisa Petrini, paraseste agentia de relatii publice, dupa 12 ani, potrivit unui comunicat ce anunta si schimbarea numelui companiei din Saatchi&Saatchi PR in Centrade PR. Conducerea agentiei este preluata de Radu Florescu. Petrini anunta, in comunicatul citat, ca de acum inainte va lucra in alt domeniu: "E timpul pentru o noua calatorie, de data asta in domeniul sanatatii holistice si al nutritiei integrative, de care sunt foarte pasionata". Numele Centrade - folosit pana acum pentru a desemna intregul grup de comunicare format in jurul agentiei Saatchi&Saatchi - este adoptat dupa ce, in noiembrie, brandul Saatchi a trecut la grupul Publicis, care a anuntat ca il va folosi pentru o noua agentie de publicitate.
  • Agentia Publicis Romania a ajuns in finala procesului de selectie a agentiei care se va ocupa de lansarea unui nou model Renault in India. Potrivit unui comunicat de presa, Publicis Romania este singura agentie din Europa care a ajuns in faza finala a selectiei, unde concureaza cu alte doua birouri Publicis - unul din America de Sud si cel local, din India. Conform comunicatului, "selectia vine in urma unui amplu proces de evaluare a tuturor agentiilor din reteaua globala Publicis, realizat de catre echipa de coordonare internationala a contului Renault."