​Compania Skin Media a preluat site-ul Bucataras.ro. RTV Satellite, firma controlata de Sebastian Ghita, a preluat publicatiile online DailyBusiness.ro, Feminis.ro si Stiridesport.ro. Iar un nou sondaj arata ca un numar tot mai mare de utilizatori de Internet din Germania sunt dispusi sa plateasca pentru continut online - mai ales pentru reportaje, analize sau interviuri.

  • Distribuitorul Nikon in Romania, Skin Media, a preluat cel mai vizitat site local de cooking, Bucataras.ro, dupa cum a anuntat Orlando Nicoara pe blogul lui. Site-ul lansat de Gusti Roman si Catalin Tepelin a avut, in decembrie, aproape 1,8 milioane de vizitatori unici, depasind constant pragul de 100.000 de unici pe zi, noteaza sursa citata. Masura vine in conditiile in care, potrivit Ziarului FInanciar, Skin Media a intrat si pe segmentul electrocasnicelor pentru bucatarie. Fondatorii Bucataras au renuntat complet la partile lor
  • Compania RTV Satellite, controlata de Sebastian Ghita, a preluat trei publicatii online - DailyBusiness.ro, Feminis.ro si StirideSport.ro, scrie Paginademedia.ro. Primele doua au fost de la ThinkDigital, companie care le preluase la randul sau de la AdEvolution, anul trecut. Potrivit sursei ctate, Costin Ilie, managerul diviziei internet a Romania TV, a confirmat tranzactia si a precizat ca DailyBusiness si Feminis urmeaza sa fie relansate.
  • Tot mai multi ultilizatori de Internet din Germania platesc pentru a avea acces la continut informativ pe Internet, potrivit unui sondaj Bitkom publicat saptamana aceasta si citat de AFP. Potrivit sondajului, realizat in randul a 1.019 de utilizatori germani de Internet cu varse de peste 14 ani, 34% dintre respondenti au spus ca in 2014 au platit pentru a avea acces la continut editorial, o crestere semnificativa fata de anul precedent, cand doar 25% au facut acest lucru. In medie, utilizatorii platesc 15,1 euro pe luna pentru a se informa onlien, comparativ cu o medie de 13,6% in 2013. Procentul cel mai ridicat de oameni dispusi sa plateasca pentru continut informativ online se regaseste in randul persoanelor de 14-22 de ani (40%), iar cel mai redus nivel - in randul utilizatorilor de 65 de ani si peste (22%). Pe de alta parte, utilizatorii de internet sunt mai inclinati sa plateasca pentru reportaje, analize si interviuri extinse (46%), 25% ar plati pentru anchete si informatii exclusive, iar 12% - pentru informatii specializate. Doar 10% ar plati pentru opinii si 6% pentru stirile zilei.