Agentia Propaganda s-a ocupat de repozitionarea brandului Gold FM pe piata radio bucuresteana, postul relansandu-se "ca o consecinta a nisei goale lasate de Radio Guerrilla". Iar agentia CohnandJansen JWT se ocupa, din martie, de serviciile de creatie pentru BCR.

  • Postul Gold FM se relanseaza cu ajutorul agentiei Propaganda. Radioul bucurestean se repozitioneaza "ca o consecinta a nisei goale, lasata de Radio Guerrilla", potrivit Ralucai Moianu, directorul de programe al postului, citata intr-un comunicat de presa. Gold FM "mizeaza pe talentul lui Mihai Dobrovolschi, (...) pe spontaneitatea colegei sale Gilda Comărzan și pe intuiția muzicală a playlist manager-ului Matei Oprina (...). Grila de programe conține atât emisiuni cu caracter științific, cât și quality entertainment cu realizatori cunoscuți", arata Moianu in comunicat. Repozitionarea a fost realizata de divizia de branding a agentiei Propaganda, Propaganda Brand New, care a incercat sa dea "o noua semnificatie aurului, raportandu-ne la ascultatori (...) oameni care, in loc de Celine Dione voiau sa asculte Radiohead". Noua identitate Gold vor fi promovata printr-o campanie de comunicare TV, radio, in presa, outdoor si online.
  • Agentia CohnandJansen JWT, care detinea contul de comunicare BTL al BCR, a castigat in urma unei licitatii de la inceputul anului contul pentru serviciile de creatie publicitara pentru aceasta banca, potrivit unui comunicat de presa. Prima campanie este cea pentru creditul Divers BCR, conceptul fiind ca "o viata agitata devine o viata bogata". CohnandJansen se va ocupa acum de comunicarea ATL, BTL si online a bancii, iar Andrei Cohn, managing partner si creative director al agentiei, spune ca "beneficiem si de un moment in care BCR continua upgrade-ul in comunicarea cu consumatorii".