Agentia de publicitate Media Center a castigat contractul pe baza careia va fi difuzat, la TV, un spot video din campania de constientizare si educare fiscala a contribuabililor, demarata de ANAF, potrivit Paginademedia.ro.

Partea de creatie, pentru aceeasi campanie, a fost castigata de agentia Godmother.

Agentia Media Center a castigat contractul pe 6 aprilie, in urma unei licitatii demarate de ANAF anul trecut. Valoarea finala a contractului, finantat din fonduri UE, este de 225.000 de euro fara TVA. Valoarea estimata initial fusese de 475.000 de euro fara TVA. Oferta Media Center a fost singura primita de ANAF la aceasta procedura de achizitie.

Potrivit caietului de sarcini al licitatiei, "campania trebuie să genereze un impact semnificativ pe termen mediu şi lung, în sensul creşterii gradului de înţelegere de către contribuabili a necesităţii plăţii obligaţiilor fiscale, a conformării voluntare a acestora la declarare şi plată a impozitelor, taxelor şi altor contribuţii sociale, în general a accentuării civismului fiscal/educarii publicului în contextul unei presiuni fiscale crescânde".