TVR a atras, in 2014, venituri din publicitate, sponsorizari si proiecte speciale de 30,6 milioane de lei, din care aproape o treime au fost investitii in publicitate legate de Cupa Mondiala, potrivit raportului de activitate pe anul trecut. Raportul a fost dat publicitatii intr-o perioada in care TVR risca sa ramana fara posibilitatea de a difuza Euro 2016 si in care presedintele-director general Stelian Tanase si-a manifestat chiar disponibilitatea ca televiziunea publica sa renunte la publicitate "in schimbul unei majorari a taxei TV".

Potrivit raportului de activitate publicat marti, TVR a inregistrat, in 2014, venituri din publicitate, sponsorizari si proiecte speciale de 30.684.173 lei, din care aproape o treime - 9 milioane de lei - au fost investitii de publicitate pentru Cupa Mondiala FIFA BRazilia 2014.

Evenimentul a propulsat publicitatea TVR la +36% fata de 2013, cand veniturile din publicitate ale TVR au fost de 22,55 milioane de lei. Dar luniile iunie si iulie - marcate de CM 2014 - au fost singurele cu o crestere semnificativa fata anul precedent (+262%, +326%). TVR a mai avut cresteri mici, de pana in 10%, doar in ianuarie, septembrie, octombrie si decembrie, a stagnat in noiembrie si mai si a scazut considerabil in februarie, martie (-39%), aprilie si august 214.