Holdingul romanesc de comunicare The Group, condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, implineste anul acesta un deceniu de la infiintare, momentul fiind marcat de o emisiune filatelica dedicata "excelentei in comunicare" si care a fost prezentata, miercuri, printr-un eveniment la sediul agentiei. Este prima emisiune filatelica dedicata unei companii din piata romaneasca de comunicare, potrivit reprezentantilor The Group.

Timbru The GroupFoto: The Group

La 10 ani de la infiintare, grupul de agentii reprezinta peste 200 de branduri internationale si locale, are circa 230 de angajati si este partener in Romania al grupului american Omnicom Media Group.

  • De ce un astfel de timbru? Cristina Popescu, director general Romfilatelia: "Romfilatelia omagiaza, prin emisiunile sale, institutii simbol, personalitati ale Romaniei si companii care au un rol important in economia romaneasca. Un timbru reprezinta, prin sine, un instrument de comunicare, condensand sensuri si mesaje in imagini-simbol. Timbrul acestei emisiuni evoca, pe de o parte, evolutia comunicarii de-a lungul vremii, prezentand metaforic progresul "de la tablite la tableta" si celebreaza, pe de alta parte, Excelenta in Comunicare la aniversarea The Group 10 ani".

Emisiunea a fost pusa in vanzare la toate magazinele Romfilatelia din Bucuresti si din tara.

  • Ce inseamna timbrul pentru Mihaela Nicola, CEO The Group: "Intr-o lume din ce in ce mai orientata catre comunicarea instant, mijlocita de noile tehnologii, timbrul ramane un simbol al statorniciei si al valorii cuvantului tiparit. Obiect miniatural de arta, timbrul insoteste stari si impartaseste emotii, construieste punti si comprima distante, astfel incat un proiect filatelic dedicat performantelor profesionale in industria comunicarii, este un reper si in acelasi timp o pledoarie pentru excelenta in comunicare, care ne onoreaza si ne obliga sa continuam sa fim altfel."