Trei finalisti intr-o licitatie BRAT pentru studiul de audienta a publicitatii outdoor
Cele trei companii isi vor prezenta ofertele pe 14 mai 2015.
Potrivit BRAT, lansarea Studiului de Audienta OOH este "cel mai ambitios proiect al BRAT pentru anul 2015", fiind menit sa transparentizeze piata de publicitate outdoor, sa profesionalizeze tranzactionarea spatiului publicitar in domeniu si sa obtina o "moneda de tranzactionare unanim acceptata de piata".
Dupa ce vor fi desemnati cercetatorii care vor realiza studiul de mobilitate din cadrul Studiului de Audienta, BRAT va continua procedura de selectie si in cazul furnizorilor pentru celelalte etape ale studiului - studiul de vizibilitate, prelucrarea rezultatelor si integrarea lor in cadrul unui soft specializat.

Guvernul ia în calcul „un statut special” pentru restaurante: Dacă își vor vaccina tot personalul să nu mai fie legați de rata de incidență
Din primăvară până-n toamnă, pandemia a dus la creșterea de 4 ori a românilor descurajați în a-și găsi un job
Trei scenarii pe termen scurt ale mediului de afaceri. De ce nu vor scădea prețurile la imobiliare și la cât ar putea ajunge euro
VIDEO Criza din Coaliție, săptămâna a doua. Prima ședință a Coaliției după demiterea lui Voiculescu, fără o nominalizare pentru Ministerul Sănătății. Kelemen, întrebat dacă e necesară intervenția președintelui: Nu e nevoie
Cercetătorii au descoperit cele mai precise informații de până acum privind emisiile radio rapide
INTERVIU Cum vede educația o elevă româncă admisă la Oxford. Mara Pîndaru: Trebuie introdusă mai mult tehnologia în procesul de învățare / Care este principala problema a sistemului de învățământ din România