Incepand cu anul viitor, TNS Gallup va modifica metodologia de masurare a audientei in cazul presei scrise si vorbite din Rusia. „Vom crea un sistem federal unic de masurare a audientei”, a declarat unul din directorii companiei, Ruslan Taghiev, pentru Vedomosti.

Anterior, gradul de audienta a posturilor de radio din Moscova si Sankt-Peterburg se stabilea pe baza unor jurnale saptamanale, completate de repondenti, iar in afara celor doua orase intrebari despre emisiunile de radio erau inscrise in sondajele vizand mass-media in general.

Incepand din 2008, toate aceste masuratori se vor realiza prin intermediul interviurilor telefonice. In acest sens, TNS Gallup va pune la punct un call-center la Tula. Modificari asemanatoare se vor produce si in domeniul presei scrise.

„Crearea unui call-center unic va permite rezolvarea problemei legata de incorectitudinea unora dintre cei care realizeaza interviurile si care, de multe ori, completeaza singuri chestionarele”, spune Viktor Skulev, resedintele casei de editura Hachette Filipacchi Shkulev.