MediaCafe, agentia online fondata de Mihai Fanache si care reprezenta indeosebi Yahoo! pe piata locala de publicitate, devine ChargeAds, prin consolidarea operatiunii sub brandul international de tehnologie pentru publicitate digitala automatizata, potrivit unui comunicat de presa. ChargeAds lansase in urma cu un an, pe piata locala, platforma de programmatic Oscar.

Acum, ChargeAds "asimileaza parteneriatul Yahoo! din Romania si divizia de programmatic intr-unul dintre cei mai importanti furnizori de tehnologie pentru tranzactionare de media automatizata din Europa", arata comunicatul.

Rebranding-ul sub umbrela ChargeAds este prezentat drept o consecinta fireasca a migratii tranzactiilor de media digitale spre programatic. Se incheie, astfel,un proces de consolidare a activitatilor inceput in urma cu 2 ani.

ChargeAds, companie cu birouri la New York, Cape Town, Bucuresti si Dubai, ofera solutii tehnologice si acces global la inventar display, video, mobile si nativ asigurat de parteneri ca Rubicon Project, Pubmatic, Appnexus, Google sau Yahoo. MediaCafe avea parteneriate exclusive cu jucatori internationali precum Yahoo! si Shazam.