Agentia Whiteland BTL Services a devenit "imersia multichannel agency"
De asemenea, imersia multichannel agency isi va extinde serviciile in noi segmente ale marketingului, in vederea extinderii procesului de comunicare si activare cu clientii si consumatorii.
imersia multichannel agency este o agentie full services, prezenta pe piata din Romania din anul 2009. Este membra a International Advertising Association (IAA) din 2010. Agentia are un parteneriat cu primul laborator de neuromarketing din Sud-Estul Europei, Buyer Brain. Cu o echipa de peste 40 angajati si peste 2.000 de colaboratori, imersia multichannel agency este o companie membra a grupului Whiteland, avand 16 puncte de lucru, cu birouri si depozite regionale, in orasele: Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Constanta, Galati, Bacau, Iasi, Suceava, Craiova, Pitesti, Timisoara, Arad, Sibiu, Mures, Cluj si Oradea. Compania are activitati in servicii de in-store&out-door, merchandising, organizare evenimente, mistery shopper, cercetare de piata B2B, creatie, DTP etc.

Fascinanta legătură dintre spionaj și tehnologie: de la datele stocate în ADN-ul uman, la falsul turn GSM din aeroport care-ți fură informațiile din telefon
Dan Amariei, la 20 de ani de la lansarea albumului Omul cu Șobolani – „Ne punem în cap”: „Existau niște locuri cu un farmec mișto, cum ar fi Lăptăria sau Motoarele, genul de locuri care nu cred că vor mai exista vreodată”
VIDEO REPORTAJ Libearty Sanctuary, cel mai mare sanctuar de urși bruni din Europa/ Care este populația reală de urși? Cât de mare ar trebui să fie ea?
Paradoxul pandemiei: internările s-au prăbușit în 2020, dar numărul infecțiilor nosocomiale a crescut față de 2019 - date oficiale la nouă luni
De ce căutăm urme de viață pe Marte și ce ar însemna pentru omenire dacă le-am găsi