Click a pierdut circa 8.000 de cumparatori, dar, cu o medie de 102.824 de ziare vandute in medie pe editie, ramane lider detasat: urmatorul clasat, Libertatea, a vandut in medie doar 66.000 de ziare pe editie in primul trimestru.
Pe de alta parte, Jurnalul National a inregistrat o scadere abrupta, de la 7.400 de copii vandute in medie pe editie in ultimul trimestru din 2014, la 4.970 in ianuarie-martie a.c. (doar media zilnica pentru luna martie este de doar 4.300 de ziare).
Publicatie - Vanzari medii pe editie T1 2015 - Vanzari medii pe editie T4 2014
- Click - 102.824 - 110.813
- Libertatea - 65.987 - 64.868
- Gazeta Sporturilor - 26.243 - 27.180
- Ziarul Lumina - 21.739 - 21.767
- Ev. ZIlei - 13.004 - 12.894
- Romania libera - 10.394 - 10.512
- Adevarul - 9.474 - 10.013
- Ziarul Financiar - 6.639
- Jurnalul National - 4.970 - 7.415
Periodice economice
- Biz - 7.158 - 7.285
- Forbes - 6.286 - 6.119
- Capital - 5.412 - 5.089