Tabloidul Click, de multi ani liderul presei scrise din Romania, a coborit in trimestrul al doilea sub pragul de 100.000 de exemplare vandute in medie pe editie, potrivit ultimelor cifre BRAT. Click se mentine insa la mare distanta de concurenta, in conditiile in care majoritatea ziarelor centrale au inregistrat scaderi usoare in aprilie-iunie 2015.

Fata de primul trimestru, Click a vandut, in medie pe editie, cu aproape 4.000 de exemplare mai putin, coborand de la 102,8 mii de exemplare in medie pe editie in ianuarie-martie la 99.000 in aprilie-iunie.

Libertatea, Gazeta Sporturilor, Evenimentul ZIlei, Romania Libera, Adevarul si Jurnalul National au inregistrat la randul lor scaderi usoare fata de primul trimestru, in timp ce ziarul Bisericii Ortodoxe Romane, Lumina, si Ziarul Financiar au vandut volume similare.

Ziar - Vanzari medii pe editie T 2 2015 - Vanzari medii pe editie T1 2015

  • Click - 99.094 - 102.824
  • Libertatea - 62.491 - 65.987
  • Gazeta Sporturilor - 24.102 - 26.243
  • Ziarul Lumina - 22.141 - 21.739
  • Evenimentul Zilei - 12.307 - 13.004
  • Romania libera - 9.940 - 10.394
  • Adevarul - 8.947 - 9.474
  • Ziarul Financiar - 6.628 - 6.639
  • Jurnalul National - 4.236 - 4.970