Starcom MediaVest a lansat o divizie de performance marketing

de C.I.     HotNews.ro
Vineri, 2 octombrie 2015, 13:59 Economie | Media & Publicitate


Agentia de media Starcom MediaVest Group a lansat o noua divizie dedicata performance marketingului, SMG Performance. Aceasta va realiza strategia si va implementa pentru clientii agentiei campaniile media digitale ce urmaresc rezultate specifice, constand in actiuni clare ale consumatorului din mediul digital, potrivit unui comunicat de presa.

De conducerea activitatilor de performance ale Starcom se ocupa Diana Ionel.

La lansare a fost prezentata o cercetare SMG Performance despre "traseul" si experienta consumatorilor pe smartphone-uri. Cercetarea SMG Experience Map ofera o analiza a categoriilor de comportament de cumparare si actiunile consumatorului de la intentia de cumparare pana la achizitie si post-achizitie.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















360 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by