Astfel, Click a scazut de la 99.000 de exemplare vandute in medie pe editie in aprilie-iunie 2015 la vanzari medii de 88.840 de exemplare in iulie-septembrie. In acelasi timp, concurentul libertatea a pierdut doar cateva mii de cumparatori, scazand de la 62.500 de exemplare in medie pe editie la 58.300.
- Gazeta Sporturilor, Evenimentul Zilei, ZF si Jurnalul au avut fiecare vanzari medii mai mici cu cateva sute de exemplare, in timp ce Romania libera a castigat cateva sute. Ziarul Lumina a avut vanzari medii cu circa 1.000 de exemplare mai mici.
Ziar - Vanzari medii pe editie T3 2015 - Vanzari medii pe editie T2 2015
- Click - 88.840 - 99.094
- Libertatea - 58.311 - 62.491
- Gazeta Sporturilor - 23.429 - 24.102
- Ziarul Lumina - 21.124 - 22.141
- Evenimentul Zilei - 12.003 - 12.307
- Romania libera - 10.562 - 9.940
- Adevarul - 8.906 - 8.947
- Ziarul Financiar - 6.481 - 6.628
- Jurnalul National - 4.093 - 4.236
Cat au vandut principalele periodice economice in trimestrul al treilea (medie pe zi)
- Capital - 5.630
- Business Magazin - 4.525
- Biz - 3.976
Aberatii cu nemiluita,articole in reluare,reclame comerciale aberante,fufe cu curul gol ,parasute, reclame la solduri or produse reambalate,maculatura !!!
Astea nu-s cotidiene sunt facaturi de proasta calitate.
Nu doar vanzarile Click scad abrupt. Intre 7 si 10% chiar nu vad o diferenta atat de mare. Realitatea e ca lumea fuge de toate fituicile astea de rahat.