Agentia romaneasca de publicitate Lowe isi schimba numele in MullenLowe Romania, in urma fuziunii dintre reteaua internationala Lowe si agentia americana Mullen, fuziune petrecuta anul trecut. Lowe are o noua identitate de brand, creata pentru a "reflecta pozitionarea MullenLowe ca retea globala creativa, cu strategie inovatoare", arata agentia.

Logo MullenLoweFoto: Lowe

Veronica Savanciuc, Presedinte-CEO al Lowe Group Romania, despre pozitionarea MullenLowe:

  • "Pornim in 2016 cu mentalitate de challengeri cu spirit de invingatori, aflati in cautarea unor parteneri curajosi, care sa ne respecte si sa ne provoace pe-atat de mult pe cat ii respectam si ii provocam noi".

Lowe Romania este unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piata locala, ce include agentiile Initiative si BPN (media), MullenLowe (creatie), Golin (PR), LoweProfero (digital) si MedicOne (comunicare in domeniul medical si farmaceutic).

Anul trecut, in cadrul grupului international de comunicare Interpublic, reteaua Lowe, activa la nivel international, a fuzionat cu agentia americana Mullen, rezultand MullenLowe, o retea cu peste 90 de agentii in 65 de tari.