Ce au in comun: un vorbitor de top, un trainer pe vanzari, un antreprenor celebru, un publicitar la fel de celebru, un expert in cod vestimentar, cel mai tare videoblogger roman si un pianist renumit? Andy Szekely, Adrian Florea, Dr. Wargha Enayati, Costin Radu, Mihai Irimia, Mikey Has si Nicolae Dumitru si-au dat intalnire la cea de a treia editie a Marketing&Sales Forum pentru a vorbi despre tine si despre afacerea ta.

MSF_2016Foto: webPR.ro

Eveniment anual dedicat profesionistilor din marketing si vanzari, precum si antreprenorilor experimentati, Marketing&Sales Forum va avea loc pe 31 martie la Hotel Hilton Bucuresti, iar interactiunea speakerilor cu invitatii este o certitudine.

Andy Szekely, unul dintre cei mai apreciati vorbitori inspirationali ai momentului, va surprinde "anotimpurile dezvoltarii liderului", in timp ce Costin Radu, de la Saatchi&Saatchi The Geeks va dezvalui care sunt principalele greseli pe care companiile le fac atunci cand investesc in comunicare si marketing. La intrebarea "sunt vanzarile stiinta sau arta" va raspunde experimentatul trainer, Adrian Florea, fondatorul Trend Consult, care va evidentia si aspectele cheie ale unei culturi de vanzari axate pe performanta. Audienta va putea afla de la Dr. Warga Eneyati, antreprenorul care a pus bazele retelei Regina Maria, care este motivatia in business si de ce avem nevoie de sens in tot ceea ce facem.

Inedita, dar totusi de business, va fi si dezbaterea despre modul in care putem transmitem profesionalism si incredere prin felul in care ne imbracam, fara sa ratam insa ocazia unei prime impresii excelente, gestionata de Mihai Irimia, expert in cod vestimetar la Louis Purple International. Totodata vom putea afla si cum a devenit Mihai Holhos, aka Mikey Hash, cel mai cunoscut videoblogger din Romania. Evenimentul continua si traditia artistica, prin interpretarile pianistului Nicolae Dumitru care va reda armonia dintre prezentarile de business si muzica clasica.

Marketing&Sales Forum are loc pe 31 martie la Hotel Hilton Bucuresti, intre orele 9.00-15.30 si se adreseaza in exclusivitate profesionistilor din vanzari si marketing si antreprenorilor care doresc sa-si imbogateasca experienta si sa-si extinda cercul de cunostinte. Evenimentul este organizat de echipa de consultanta a Synergizer Business Solution cu sprijinul SanoVita, CAS AG Germania, Anzi Soft, Tecnam si Toneli. Doar pana la 13 martie, va puteti inregistra cu 60% reducere, la un cost de de 39EUR.

Pentru agenda si inregistrare accesati site-ul evenimentului.