Contul de media Unilever ramane la Mindshare. Agentia din Romania va lucra pentru grupul international si in alte sapte tari din regiune
Mindshare - care pe piata locala lucreaza de 17 ani pentru conglomeratul international - ofera Unilever servicii de planificare strategica si implementare pentru media offline si online si servicii de business planning si branded content.
In urma licitatiei, la care a participat si agentia PHD, parte a grupului global de comunicare Omnicom, reteaua Mindshare isi extinde colaborarea cu Unilever si in Polonia, Estonia, Letonia, Lituania, Cehia, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Croatia, Bosnia-Hertegovina. E pentru prima data cand colaborarea Unilever-Mindshare acopera toata regiunea Europei Centrale si de Est.
Mindshare - retea ce face parte din conglomeratul de comunicare WPP, a fost aleasa de Unilever in Europa, America de Nord, Asia de Sud-Est, Asia de Sud si Africa, in timp ce PHD - in Australia, Noua Zeelanda, China, Hong Kong si taiwan. Initiative, agentie ce face parte din grupul Interpublic, se va ocupa de contul Unilever in America Latina si Grecia.

Guvernul ia în calcul „un statut special” pentru restaurante: Dacă își vor vaccina tot personalul să nu mai fie legați de rata de incidență
Trei scenarii pe termen scurt ale mediului de afaceri. De ce nu vor scădea prețurile la imobiliare și la cât ar putea ajunge euro
VIDEO Criza din Coaliție, săptămâna a doua. Prima ședință a Coaliției după demiterea lui Voiculescu, fără o nominalizare pentru Ministerul Sănătății. Kelemen, întrebat dacă e necesară intervenția președintelui: Nu e nevoie
Cercetătorii au descoperit cele mai precise informații de până acum privind emisiile radio rapide
INTERVIU Cum vede educația o elevă româncă admisă la Oxford. Mara Pîndaru: Trebuie introdusă mai mult tehnologia în procesul de învățare / Care este principala problema a sistemului de învățământ din România