Veniturile nete ale CME, compania mama a ProTV, au scazut usor in Romania in primul trimestru, dar venitul operational a sarit de aproape trei ori
La nivel de grup, veniturile nete au avansat cu 4%, pana la 129 mil. dolari iar OIBDA a crescut cu 44%, pana la 17,1 milioane dolari, ceea ce inseamna ca peste jumatate din acest castig operational a fost generat in Romania.
ProTv a obtinut un rezultat OIBDA de 9,4 mil. dolari in T1.
Veniturile Central European Media Enterprises Ltd din publicitate au urcat cu 4% in primul trimestru al anului, iar incasarile de la cablisti si din abonamente au crescut cu 6%, se arata in raportarea financiara.
Pe piata locala, CME opereaza PRO TV, PRO TV International, Acasa, Acasa Gold, PRO Cinema, Sport.ro, MTV Romania, PRO TV Chisinau si Acasa in Moldova.

România și-a dublat în ultimii 5 ani deficitul comercial cu produse alimentare. În 9 luni am importat aproape 8 milioane de tone de produse agroalimentare
Topul județelor după numărul de teste COVID care se fac în fiecare zi: București pe primul loc, Vrancea pe ultimul / Datele oficiale publicate de Ministerul Sănătății
VIDEO Va deveni Podul peste Dunăre de la Brăila un „muzeu”? „Tocmai a fost emisă autorizația de construire pentru primii kilometri din drumurile de legătură”
ANALIZĂ 44 de ani de la cutremurul din 4 martie 1977: Câte clădiri a consolidat Primăria Capitalei, câte au risc seismic și ce planuri are noua administrație
Katalin Karikó, biochimista care a dezvoltat tehnologia mRNA, despre durata de eficacitate a vaccinului BioNTech - Pfizer, pentru HotNews.ro: „Dacă cei vaccinați nu se infectează, nu vom avea nevoie de o altă doză”
Profesorul Radu Gologan, după prima etapă a Olimpiadei de Matematică, organizată online: „Am descoperit uluiți extrem de multe fraude. Părinți care contestă corupția din România își impun copiii prin corupție”