IAB Europe a acordat pentru a doua oara companiei Gemius premiul pentru cel mai bun produs de cercetare din Europa.Proiectul castigator este gemiusAudience cu metodologia Overnight care furnizeaza zilnic date de audienta online.

gemius_com_iabFoto: webPR.ro

Premiul a fost acordat la Lisabona in cadrul evenimentului Interact 2016. Juriul a fost format din experti in cercetarea online: Nick Niddleston (ZenithOptimedia), Paul Hardcastle (Yahoo!), Ariane Langsfeld (Millward Brown), PawełKolenda (IAB Polonia) si Tuncay Yavuz (IAB Turcia, OMD Turcia).

”Premiul oferit de IAB Europe reprezinta pentru noi dovada faptului ca munca noastra este apreciata de industria online din Europa. De asemenea, premiul confirma ultimele trei luni de eforturi intense de care a fost nevoie pentru a ne asigura ca proiectele noastre se ridica la cel mai inalt nivel„, a declarat cu bucurie presedintele companiei, Piotr Ejdys.

Compania Gemius a fost premiata anul trecut de IAB Europe pentru studiul gemiusAudience care foloseste in cateva tari modelul Behavioral Panel Synthesis (BPS) cu ajutorul caruia publisherii pot vedea cine sunt utilizatorii site-urilor lor pe toate dispozitivele accesate.

Gemius: tehnologie online prezenta in 35 de tari. gemiusAudience* - audienta completa online; gemiusDirectEffect - 3rd party adserver dedicat advertiserilor si agentiilor de media; AdOcean - best 1st party adserver; gemiusProfileEffect, gemiusProfile - post-campaign si website profiling; gemiusPrism - web analytics tool; gemiusHeatMap - page analytics; gemiusReccomend - ecommerce recommendation engine;

* gemiusAudience in Romania este studiul complet de masurare a audientelor online prin metodologia proprietara Fusion, care combina datele proprietare site-centric cu datele proprietare user-centric si date structurale furnizate de BRAT prin studiul SNA FOCUS. Lider in masurarea audientei in peste 35 de tari, metodologia Gemius este recunoscuta international si premiata in 2015 si 2016 cu locul intai la IAB Europe Research Award pentru metodologiile de cercetare a audientei dezvoltate.

Mai multe informatii gasiti pe: gemius.com