Cotidianul central cu cel mai mare tiraj, cotidianul Click, a inregistrat cea mai accentuata scadere in vanzari in primul trimestru din acest an, comparativ cu ultimele trei luni din 2015, potrivit ultimelor cifre BRAT. Tabloidul Libertatea si Romania libera au avut la randul lor vanzari mai mici cu aproximativ 1.000 de exemplare in medie pe editie, in timp ce restul ziarelor au vandut, in medie, doar cu cateva sute de exemplare mai putin, doar Jurnalul National inregistrand o usoara crestere.

Comparativ cu ultimul trimestru din 2015, Click a avut, in ianuarie-martie a.c., vanzari medii mai mici cu apoximativ 5.000 de exemplare/editie. Libertatea a vandut in medie cu aproximativ 1.200 de exemplare mai putin, iar Romania libera - cu 1.100. La polul opus, Jurnalul National a avut o crestere a vanzarilor medii cu aproximativ 200 de exemplare/editie.

Publicatie - Vanzari medii pe aparitie T1 2016 - Vanzari medii pe aparitie T4 2015

  • Click - 86.489 - 91.423
  • Libertatea - 52.418 - 53.633
  • Gazeta Sporturilor - 22.948 - 23.142
  • Ziarul Lumina - 21.868 - 22.136
  • Evenimentul Zilei - 11.168 - 11.878
  • Romania libera - 9.507 - 10.630
  • Adevarul - 8.904 - 8.774
  • Ziarul Financiar 5.689 - 6.282
  • Jurnalul National - 4.270 - 4.005