Euro 2016 a inceput cu audiente mai mari decat orice alt turneu final, scrie Tolo.ro, mentionand ca 4,7 milioane de romani au urmarit meciul Franta - Romania la televizor, iar, dintre acestia, ProTV a avut 4,5 milioane si 200.000 s-au uitat pe Dolce Sport.

71% a fost cota de piata a ProTV pe segmentul comercial 18-49 de ani, record absolut potrivit Paginademedia.ro.

  • In termeni de cota de piata, 71% share este cel mai ridicat nivel al vreunui program din istoria masuratorilor de audienta: practic, aproape trei sferturi dintre romanii intre 18 si 49 de ani care aveau televizoarele deschise se uitau la deschiderea Euro 2016 Franta - Romania, explica Paginademedia.ro.
  • Oricum, pe publicul comercial, consumul TV a fost afectat de faptul ca multi romani au preferat sa vada meciul in public sau la terase, zone care nu sunt contorizate in clasamentele de audienta.

Superlativele nu se opresc aici, noteaza Tolo.ro. Ridicand pretul publicitatii la 1.200 de euro pe punctul de rating, ProTV a reusit, la un rating de 22% in pauzele publicitare, sa adune 27.000 de euro pe spotul de 30 de secunde, cifre nemaiintalnite in Romania, arata sursa citata.

Inspirati au fost clientii de publicitate care au luat un pachet cu spoturi in mai multe meciuri, pentru ca spotul individual a atins preturi astronomice, explica Tolo.ro.

  • Potrivit monitorizarii Paginademedia.ro, facuta pe difuzarea de pe Pro TV, un sfert dintre reclamele dintre cele doua reprize au fost pentru site-uri de pariuri.