​Doua agentii romanesti, McCann Erickson si Publicis, au primit in total trei premii in cadrul primei faze a festivalului international de publicitate de la Cannes. In cadrul aceluiasi festival au primit un premiu si filialele romanesti ale IAA si IAA Young Professionals.

  • Agentia Publicis Romania a castigat un Silver Lion la categoria Promo&Activation (sectiunea Use of Digital Platforms) din cadrul premiilor de publicitate de la Cannes, prim campania Street View Test realizata pentru ACR Romania. In cadrul aceleiasi categorii, McCann Erickson a castigat doua Bronze Lions - unul pentru campania "Bittersweet Pies" realizata pentru Restaurantele Paul (sectiunea Low Budget Campaign), respectiv unul pentru campania "Go Mono", realizata pentru Radio 21. (sectiunea Use of Broadcast).
  • Tot in cadrul festivalului de la Cannes, la intalnirea globala a organizatiei industriei de comunicare iAA, filialele locale IAA Romania si IAA Young Profesionals au primit la randul lor un premiu - "The IAA Inspire Award" pentru Excelenta 2016. Premiul recunoaste "meritele filialelor care au contribuit cel mai mult la indeplinirea obiectivelor organizatiei in perioada 2014-2016".